جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

دلخوری کرار جاسم از مجیدی !

جمعه ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب: 442568
کرار جاسم که در اختیار کمیته انضباطی استقلال قرار گرفته دلیل ترک اردوی خود را اعلام کرد و از مجیدی بابت داد و فریادش در صبحانه تیمی دلخور است
به گزارش جهان به نقلف از ایلنا، کرار جاسم می‌گوید: زن و بچه من ایرانی نیستند، زبان فارسی بلد نیستند و جایی را هم در تهران نمی شناسند که من بتوانم آنها را رها کنم و به اردوی استقلال بروم. باشگاه متاسفانه هنوز نتوانسته خانه‌ای برای من فراهم کند و به همین دلیل زن و بچه من در هتل زندگی می‌کنند که این موضوع کار را برای من حسابی سخت کرده است.

وی افزود: باشگاه چون هنوز نتوانسته برای من یک منزل مسکونی در نظر بگیرد، من از باشگاه خواستم به جای هتلی که برای ما در نظر گرفته‌اند در هتلی که استقلال در آن اردو دارد، خانواده‌ام زندگی کنند. زن و بچه من در تهران غریب هستند و به باشگاه گفتم برای آنها چه فرقی دارد که خانواده من در کدام هتل اسکان داشته باشند. آنها هم قبول کردند و اوایل هیچ مشکلی وجود نداشت تا وقتی که تمرینات استقلال تعطیل شد و من از مسئولان هتل خواهش کردم ما در یک روز تعطیلی تمرینات هم بتوانیم در همین هتل زندگی کنیم اما مسئولان هتل اجازه ندادند و گفتند باشگاه‌استقلال پول هتل را تسویه نکرده و ما برای تو جا نداریم.

کرار می‌افزاید: به خدا زن و بچه من گناه دارند. تا کی ما باید به خاطر بدقولی‌های باشگاه خانه به دوش باشیم. ساک من هر روز در دستم است و مجبوریم از این هتل به آن هتل برویم. این موضوع برای من زشت است، حتما با خانواده‌ام باید بروم جلوی در باشگاه بخوابم تا آنها متوجه شوند که مشکل دارم. به هر حال چند نفر من را در ایران می‌شناسند و این خیلی زشت است این‌طور با من رفتار شود.

وی ادامه داد: بعد از اینکه مسئولان هتل اجازه ندادند من و خانواده ام در آنجا اسکان داشته باشیم، من تنها یک نفر را در کرج می‌شناختم که زن و بچه‌ام را به آنجا بردم تا خیالم راحت باشد. من به کادرفنی استقلال گفتم خانواده من کسی را نمی‌شناسند و از آنها اجازه گرفتم شب بروم و صبح سر میز صبحانه حاضر باشم که همین اتفاق هم افتاد.

این هافبک عراقی تاکید کرد: فرزاد مجیدی خودش به من اجازه داد بروم و صبح در اردوی‌استقلال حاضر باشم و حالا نمی‌دانم چرا با من چنین رفتاری کرد؟ او سر من داد زد و من هیچ تقصیری در این ماجرا نداشتم. من فقط به خاطر خانواده‌ام که در ایران غریب هستند مجبور شدم بروم و به آنها سر بزنم.

کرار متذکر شد: در قرارداد من آمده باشگاه باید برای من خانه تهیه کند اما وقتی به باشگاه مراجعه می‌کنم می‌گویند اسپانسر پول نداده؛ به من چه ربطی دارد اسپانسر پول ندارد؟ اوایل به من گفتند برو خانه مدنظرت را پیدا کن، من یک خانه دیدم ولی مسئولان باشگاه گفتند بسیار گران است. من گفتم عیب ندارد نصف پول را خودم می‌دهم ولی آنها گفتند ما پول پیش نمی‌دهیم و ماهی ۳ میلیون بابت اجاره به تو می‌دهیم. به آنها گفتم شما پارسال ۴ میلیون پول اجاره می‌دادید چطور شد امسال رقم‌تان پایین آمد؟ متاسفانه کارهایی که در باشگاه‌استقلال می‌شود زشت است و در شأن این باشگاه نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
باج دادن به یه عراقی ظلم به ایرانیان هست من موندم اگر این بازیکن تاثیر گذار بود چکار می کرد؟
بابا این .. عرب بندازین بیرون واسه ما پررو شده