جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پرچم حضرت عباس(ع) به اهتزاز در می‌آید

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب: 387867
معاون اداره‌کل اوقاف قم گفت: یکی از برنامه‌های اداره اوقاف در شب اول ماه محرم اهتزاز پرچم حضرت عباس (ع) با حضور هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری در امام‌زاده سید علی است.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام علی عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه محرم همه جای کشور و شهر قم فضا تغییر می‌کند و دل‌های شیعیان حسینی می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف قم با اشاره به برنامه‌های این سازمان در ماه محرم افزود: یکی از برنامه‌هایی که ما در شب اول ماه محرم داریم اهتزاز پرچم حضرت عباس (ع) است.

عزیزی بیان کرد: قرار است تا پرچم گنبد حرم حضرت عباس (ع) با حضور مردم عزادار و هیئت‌ها در امام‌زاده سید علی به اهتزاز در بیاید.

وی عنوان کرد: برنامه نصب پرچم حضرت عباس (ع) در امام‌زاده سید علی از سال گذشته شروع شده ‌و مورد استقبال عزداران واقع شده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف قم با اشاره به زمان برگزاری نصب پرچم تصریح کرد: این مراسم شب اول محرم و بعد از نماز مغرب و عشا با حضورحجت الاسلام شیری مدیر کل اداره اوقاف قم، حجت الاسلام فاطمیان، مسئولان اداره اوقاف و هیئت‌های ومردم عزادار برگزار می‌شود.

عزیزی خاطر نشان کرد: این مراسم با حضور هیئت‌های عزاداری و دسته‌های سینه زنی برگزار می‌شود و حاج اصغر زنجانی و حاج مهدی سلحشور به مدیحه سرایی می‌پردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *