پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

طرح افزایش قیمت آب و برق کلید خورد

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 387768
وزیر نیرو با ارائه پیشنهادهای جدیدی برای افزایش قیمت آب و برق اعلام کرد: پیشنهاد وزارت نیرو به تنهایی شرط نیست، زیرا نظر دولت مهم است چرا که این امر نیاز به مصوبه دولت دارد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حمید چیت‌چیان امروز در حاشیه همایش مدیران ارشد صنعت آب و برق در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های وزارت نیرو برای اصلاح قیمت آب و برق به ویژه در سال ۱۳۹۴، گفت: با توجه به فاصله قیمت تمام شده و پولی که از محل فروش آب و برق دریافت می شود صنعت آب و برق دچار مشکل است و به همین دلیل خواهان افزایش قیمت هستیم.

وزیر نیرو با اعلام اینکه پیشنهاد نهایی که برای افزایش قیمت آب و برق تصویب می شود، اهمیت دارد، تصریح کرد: بر این اساس پیشنهاد وزارت نیرو به تنهایی شرط نیست زیرا نظر دولت مهم است چرا که این امر نیاز به مصوبه دولت دارد.

این عضو کابینه دولت تدبیر و امید همچنین در خصوص افزایش بهره وری و کاهش اتلاف انرژی در سطح شبکه برق کشور توضیح داد: در سال جاری قراردادی برای احداث ۸۰۰۰ مگاوات بخش بخار نیروگاه‌های گازی با سرمایه گذاران غیر دولتی امضا شده است.

این مقام مسئول همچنسن در خصوص پرداخت بدهی های معوق وزارت نیرو به پیمانکاران بیان کرد: بر اساس اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی و قانون برنامه پنجم توسعه، قانون گذار وظیفه دارد در صورتی که دولت بنگاه اقتصادی را مکلف به عرضه محصول با قیمت کمتر می کند مابه التفاوت قیمت را بپردازد اما این مساله در بودجه سال های گذشته مغفول مانده بود.

وزیر نیرو تاکید کرد: با دستور معاون اول رییس جمهور این موضوع در بودجه سال آینده نیز در نظر گرفته شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نصیر
این همون شیب ملایمه ها!
عمو بگذار 2 سال از انتخابت بگذره بعد بزن زیر همه چیز اینطوری میترسم دورت به پایان نرسه.
سیدعباس
Iran, Islamic Republic of
fبا سلام وخسته نباشد به عرض میرسانم با توجه به گران بودن تمام اجناس حقوق ما بازنشستگان کفاف گران شدن مجدد برق نمیکند در حال حاضر به خداوند بزرگ سوگند یاد می کنم تمام خانواده در طول ماه رنگ گوشت و میوه را نمی بینند.خداوند شما ها را پایدار کند فکری به حال ما هم بکنید
بازنشسته
Norway
به این میگویند اعتدال که باتدبیرهای فراوان درحالیکه ازرکوداقتصادی گذشتیم ویابه تعبیردیگردرحال گذریم ! نرخهای دولتی گران میشود وبه مابدبخت ها امید می دهد !!