جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱

آغاز فروش محصولات سایپا در سال جدید

يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب: 281369
مدیربازاریابی و پیشبرد فروش گروه خودروسازی سایپا از فروش فوری و پیش فروش نقدی محصولات گروه سایپا در آغاز سال جاری خبر داد.
آغاز فروش محصولات سایپا در سال جدید
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، حسن فروزانمهر گفت: فروش فوری محصول تیبا، خودروهای سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲و خودرو شوکا با موعد تحویل حداکثر ۳۰ روزه جاری است.
 
وی افزود: پیش فروش نقدی تیبا با پیش پرداخت ۷۰ تا ۱۳۰ میلیون ریال با موعد تحویل تیر، مرداد و شهریور ماه ۱۳۹۲ با سقف سود مشارکت ۲۵ درصدی و پیش فروش نقدی محصولات خانواده ایکس۱۰۰ با پیش پرداخت ۶۰ تا ۱۱۰ میلیون ریال با موعد تحویل خرداد تا مهرماه ۱۳۹۲ با سقف سود مشارکت ۲۵ درصدی جاری است.
 
مدیربازاریابی و پیشبرد فروش گروه خودروسازی سایپا از جاری بودن صدور پیش فاکتور جهت اخذ تسهیلات بانکی به منظور خرید خودروهای گروه سایپا و خودروهای فرسوده نیز خبر داد و گفت: پیش فروش و فروش نقدی خودروهای تندر ۹۰، پارس تندر، تیانا، مگان و پیکاپ با موعد تحویل تیر تا مهرماه ۱۳۹۲ به زودی آغاز خواهد شد.
 
وی در خصوص شرایط پیش فروش نقدی محصولات شرکت زامیاد افزود: پیش فروش نقدی وانت های بنزینی، دو گانه سوز و دیزل این شرکت با پیش پرداخت ۸۰ و ۹۰ میلیون ریالی باسود مشارکت تا سقف ۱۸ درصد و موعد تحویل خرداد و تیر ماه ۱۳۹۲ نیز شامل این طرح فروش است.
 
فروزان مهر افزود: هموطنان می توانند از دو روش سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به نشانیwww.saipagroup.ir و یا نمایندگی های مجازگروه سایپا در سراسر کشور اقدام به ثبت نام و تحویل خودرو کنند. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا با شماره تلفن ۰۹۶۷۷۰ پاسخگویی سوالات مشتریان خواهد بود.
 
سایپا در حال حاضر برای هیچ یک از محصولات خود شرایط فروش اقساطی و لیزینگی ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خرید خودرو را تا نیمه مرداد و سرکارآمدن دولت جدید -که ان شاء الله دولتی مردمی و انقلابی و مومن باشد- تحریم می کنیم