جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

كارگر ساختماني جديدي بيمه نمی‌شود

شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 355763
پوشش بيمه‌اي كارگران ساختماني جديد در سال جاري در انتظار تصميم و راي نمايندگان مجلس است.
معاون فني درآمد سازمان تامين اجتماعي با اشاره به اينكه ۸۰۰ هزار كارگر ساختماني طي ۴ سال بيمه شدند، گفت: سازمان به تعهدات خود عمل كرده است و پوشش بيمه‌اي كارگران ساختماني جديد در سال جاري در انتظار تصميم و راي نمايندگان مجلس است.

به گزارش جهان به نقل از مهر، محمدحسن زدا افزود: براساس قانون قرار بود سازمان تامين اجتماعي هر سال ۲۰۰ هزار كارگر ساختماني را تحت پوشش قرار دهد و طي ۴ سال ۸۰۰ هزار نفر بيمه شدند و بدين ترتيب سازمان به تعهد قانوني خود عمل كرده است.

وي گفت: آخرين گروه كارگران ساختماني سال گذشته بيمه شدند و بيمه ۵۰ هزار نفر آنان نياز به تامين اعتبار داشت كه در نهايت در اسفند ماه بودجه مورد نظر تامين و كارگران ساختماني بيمه شدند.

معاون فني و درآمد سازمان تامين اجتماعي تاكيد كرد: در سال جاري فعلا تعهد و برنامه‌يي براي بيمه افراد جديد نداريم و به تمامي تعهدات قبلي خود عمل كرده‌ايم.

زدا با اشاره به اينكه در سال جاري كارگر ساختماني جديدي تحت پوشش بيمه قرار نمي‌گيرد، گفت: پوشش بيمه‌اي كارگران ساختماني در سال جاري در انتظار نظر نمايندگان مجلس است. به گفته زدا، تازمان تصويب قانون كارگران ساختماني، فرد جديدي به كارگران بيمه شده قبلي اضافه نخواهد شد و پس از تصويب تكليف سازمان در قبال كارگران ساختماني مشخص مي‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *