جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱

تایوان حریف بعدی بسکتبال ایران

جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب: 305065
تیم ملی بسکتبال چین با قبول شکست سنگین مقابل تایوان از رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا محروم شد تا تایوان، حریف بعدی ایران در این مسابقات باشد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، تیم ملی چین به عنوان رکورددار قهرمانی در مسابقات قهرمانی مردان آسیا با قبول شکست ۷۸ - ۹۶ مقابل تایوان از رسیدن به نیمه نهایی مسابقات بازماند. به این ترتیب، تایوان حریف ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات فردا (شنبه) شد. 

تیم ملی چین در حالی این بازی را به حریف خود واگذار کرد که کوارترهای اول و دوم را ۲۸ - ۲۰ و ۲۲ - ۲۰ برده بود ولی در کوارترهای سوم و چهارم با تغییر روند بازی ۱۲ - ۳۱ و ۱۶ - ۲۵ باخت تا در کل با نتیجه ۷۸ - ۹۶ مغلوب تایوان شود. تیم ملی تایوان تا به این جای مسابقات فقط یک شکست ۶۹ - ۷۲ مقابل قطر داشته است.
در دیگر بازی‌های امروز، هنگ کنگ با نتیجه ۸۷-۷۹ بحرین را شکست داد و ژاپن با حساب ۷۳-۶۴ از سد هند گذشت. در ادامه بازی‌ها امروز فیلیپین با قزاقستان روبه‌رو می‌شود و کره به مصاف قطر می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *