جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شرط اسماعیل هنیئه برای آشتی سیاسی

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب: 435665
معاون ریاست دفتر سیاسی جنبش حماس در اعتراض به بازداشت‌های گسترده به دست تشکیلات خودگردان در کرانه باختری گفت: ‌آشتی حقیقی فقط با پایان این بازداشت‌ها عملی است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «اسماعیل هنیه» معاون ریاست دفتر سیاسی جنبش حماس در اعتراض به بازداشت‌های گسترده اعضای مقاومت به دست تشکیلات خودگردان اعلام کرد هر کسی خواهان آشتی است، بازداشت‌های سیاسی را متوقف کند.

هنیه در خلال فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه غزه گفت: ما به دنبال شراکت حقیقی در تمام پرونده‌های آشتی هستیم و مایلیم این شراکت بر اساس توافق‌های قاهره، دوحه و شاطئ باشد.

وی تاکید کرد: کسی که وحدت و آشتی واقعی را می‌خواهد در یک شرایط مناسب و خوب آن را دنبال می‌کند نه در سایه قطع برق غزه، ادامه محاصره آن و عدم اجازه برای بازسازی این منطقه و نیز استمرار بازداشت‌های سیاسی در کرانه باختری.

هنیه در ادامه تاکید کرد که حماس با وحدت ملت و نیز آشتی استوار شده بر اساس ستون‌های صحیح و سالم به خاطر قدس و فلسطین است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *