پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور:

ایران از نظر استراتژیک کشوری بی‌نظیر است

يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب: 458264
معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: ملت بسیجی ایران در ولایت‌مداری و دفاع و صیانت از دستاوردهای 36 ساله انقلاب دچار انحراف و کوتاهی نمی‌شود.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، سردار محمد یوسف شاکری در جمع بسیجیان شهرستان بناب در همایش شکوه و مقاومت، با بیان اینکه روحیه سازش پذیری بسیج و خط مقاومت در مقابل تهدیدهای استکبار جهانی همچنان پرشور ادامه دارد، اظهار داشت: همانطوری که دشمن ذره‌ای از خباثت خود علیه انقلاب اسلامی دست نکشیده است، ملت ایران نیز در دفاع از آرمان‌ها و حریم نظام جمهوری اسلامی با روحیه انقلابی و بسیجی کوتاه نمی‌آید.
 
وی سپس با تبیین تفکر بسیج و آثار آن در سطوح مختلف جامعه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت خون پاک شهدا و حماسه‌ای که بسیجیان خلق کردند، با اقتدار تمام در برابر خواسته‌های نامشروع استکبار ایستاده و لحظه‌ای از والاترین آرمان خود دست نمی‌کشد.
 
سردار شاکری با اشاره به اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران از نظر استراتژیک یک کشور بی‌نظیر و بی‌بدیل است، افزود: امروز این کشور به استقلال سیاسی دست یافته و امیدواریم به استقلال اقتصادی نیز دست یابد.
 
معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور موقعیت‌شناسی را یکی از وظایف و مأموریت‌های اصلی بسیج در شرایط کنونی دانست و گفت: آنچه که باعث بوجود آمدن واقعه عاشورا شد، عدم وجود بصیرت در مردم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *