پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

کفاشیان: کی‌روش گفت همه چیز آرام است و همه خوشبختند!

دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 356168
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در صحبتی که با کی‌روش داشتم او از شرایط اردو اظهار نارضایتی نکرد.
کفاشیان: کی‌روش گفت همه چیز آرام است و همه خوشبختند!
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی کفاشیان در حاشیه مراسم معرفی حامی تبلیغات محیطی سازمان لیگ گفت: معتقدیم با این قرارداد می‌توانیم ظرفیت‌های درآمدی برای فوتبال را فعال کنیم و امیدواریم شرایط خوبی برای فوتبال رقم بخورد.

وی در مورد پیش پرداخت این قرارداد به سازمان لیگ گفت: در این مورد تاج باید صحبت کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به این سوال که کارلوس کی‌روش از شرایط اردوی آفریقای‌جنوبی ابراز نارضایتی کرده، تصریح کرد: چنین چیزی را نشنیده‌ام. در تماس‌هایی که با کی‌روش داشتم او از همه چیز ابراز رضایت می‌کرد و گفته است آنجا همه چیز آرام است و همه خوشبخت هستند.

کفاشیان یادآور شد: شاید کی‌روش بازی‌هایی در نظرش بوده که جور نشده یا به خاطر برخی نکات فنی ابراز ناراحتی کرده است.

وی در مورد خط خوردن بازیکنان سپاهان اظهار داشت: این بازیکنان خط نخوردند. بعد از آنکه برخی تیم‌ها بازیکنانشان را ندادند تصمیم گرفتیم تا هر کدام از این باشگاه‌ها که حذف شدند بازیکنانشان را به تیم ملی بدهند که این در مورد سپاهان هم صدق می‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه رحمان احمدی اعلام کرده به آفریقای‌جنوبی می‌رود تا سوءتفاهم با کی‌روش را حل کند، گفت: من چیزی در این مورد نشنیده‌ام و خبری از آن ندارم. مگر احمدی به آفریقا رفته است؟ شاید برای کار دیگری به آفریقای جنوبی رفته است!

کفاشیان خاطرنشان کرد: اگر بازیکنان سپاهان در فهرست بعدی کی‌روش باشند به تیم ملحق خواهند شد.

وی در مورد وضعیت حضور وینگادا یادآور شد: مشکل مالیاتی این مربی تا اندازه زیادی حل شده و منتظر پاسخ اداره مالیات هستیم تا ظرف یک هفته آینده این مربی به ایران بیاید.

کفاشیان درباره بحث قرارداد بازیکنان گفت: ما از اینکه بازیکنانمان به خارج از ایران بروند استقبال می‌کنیم. بدیهی است وقتی آنجا پول بیشتری می‌دهند این نفرات هم به خارج از ایران بروند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص مبلغ قرارداد فدراسیون فوتبال با اسپانسر قبلی که در نهایت به مشکل خورده است، گفت: پیشنهادهایی که به ما رسیده بود پیشنهاد ۷ و ۱۵ میلیاردی بود که ما با پیشنهاد ۱۵ میلیاردی به توافق رسیدیم و قرارداد بستیم اما این شرکت از تبلیغاتش هیچ استفاده‌ای نکرد و ضرر زیادی را متحمل شد. آنها یک میلیارد به ما دادند و هزینه‌هایی هم صرف تبلیغات خود کردند اما استفاده‌ای نداشتند و ما هم متوجه نشدیم انگیزه آنها چیست.

وی اظهار داشت: آنها به ما اعلام کردند که نمایندگی یک شرکت بزرگ خودروسازی هستند و به همین دلیل ما قبول کردیم اسپانسر تیم ملی شوند. در ادامه نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ داد که نتوانستند به ما کمکی کنند. اکنون فدراسیون فوتبال از این شرکت شکایت کرده و قرار است این مسئله را پیگیری کنیم.

کفاشیان در خصوص تیم ملی که اکنون در اردوی آفریقای‌جنوبی است و مشکلاتی که در زمینه عدم حضور بازیکنان پیش آمد، عنوان کرد: برنامه‌ریزی که کادر فنی از ابتدا انجام داده بود اینگونه پیش می‌رفت که به علت عدم حضور ۷۰ درصد تیم ملی که لژیونر هستند و در باشگاه‌های خود مشغولند از بازیکنان جوان‌تر استفاده کنیم که آینده تیم ملی محسوب می‌شوند و خواستیم این بازیکنان به اردوی آفریقای‌جنوبی بروند.

وی با بیان اینکه نظر شخصی من این بود که این اردو بعد از پایان مسابقات لیگ قهرمانان برگزار شود، یادآور شد: نظر شخصی من ارتباطی به نظر کادرفنی نداشت و به همین دلیل کادر فنی تشخیص داد این اردو زودتر از پایان مسابقات لیگ قهرمانان برگزار شود. در این میان با کادر فنی تیم ملی همکاری‌های خوبی صورت نگرفت و ۲ باشگاه بازیکنان خود را به تیم ملی ندادند. ما هم خواستیم هر زمان که تکلیف نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد بازیکنان خود را به تیم ملی بدهند که اکنون ۳ تیم استقلال، فولاد و تراکتورسازی بازیکنان خود را به اردو فرستاده‌اند اما باشگاه سپاهان هنوز درگیر مسابقات است و قرار است بعد از مشخص شدن وضعیت این تیم بازیکنان سپاهان هم به اردو اضافه شوند.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که اردوی آفریقای‌جنوبی برای کی‌روش سودی داشته که تیم ملی اردوی خود را در این کشور برگزار کرده گفت: این مسئله درست نیست. کی‌روش از ابتدای حضورش در ایران هر جایی که خواستیم اردو برگزار کنیم نظرش را گفته و پیش از حضور تیم ملی وضعیت زمین تمرین و هتل‌ها را بررسی کرده‌ است. حتی او به کره جنوبی و تایلند رفت و وضعیت هتل‌ها و زمین‌ها را بررسی دقیق کرد و در تایلند هم هتلی که قرار بود تیم ملی اسکان یابد را مناسب ندانست. او بررسی‌های دقیقی انجام می‌دهد و نظراتش را می‌گوید اما تمام قراردادها توسط فدراسیون بسته می‌شود و کی‌روش هیچ نقشی در قراردادها ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: اردوی آفریقای‌جنوبی هم به این دلیل برگزار شد که ما می‌توانیم در این کشور با تیم‌های آفریقایی بازی کنیم تا آشنایی بیشتری با نیجریه داشته باشیم.

کفاشیان با اشاره به اینکه خانواده کی‌روش هم در آفریقای‌جنوبی حضور دارند، خاطرنشان کرد: تا آنجا که ما خبر داریم دختر و داماد ایشان در آفریقای‌جنوبی زندگی می‌کنند اما حضور آنها هیچ ارتباطی به اردوی تیم ملی ندارد. کی‌روش هم در اردو است و مطمئنا زمانی که با تیم ملی در اردو قرار دارد حاشیه‌ای نخواهد داشت.
https://jahannews.com/vdcg339w7ak9nq4.rpra.html
jahannews.com/vdcg339w7ak9nq4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *