جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فرار فولاد از شکست خانگی

جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب: 436169
تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ پانزدهم شکست ۲ بر صفر مقابل راه‌آهن تهران را با تساوی عوض کرد تا حداقل این رقابتها را با باخت شروع نکند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، هفته نخست از پانزدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز جمعه تیم‌های فولاد خوزستان و راه‌آهن تهران درحالی به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند که این مسابقه تا دقیقه ۸۴ با برتری تیم میهمان تهرانی در جریان بود.

در این بازی که با قضاوت موعود بنیادی‌فر در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، ابتدا میلاد محمدی (۵۲) و سیدامین منوچهری (۶۱) برای راه‌آهن گلزنی کردند اما در ادامه ماتیاس چاگو (۸۴) و مهدی بدرلو (۸۷) گل‌های فولاد را به ثمر رساندند تا فولادی‌ها حداقل لیگ را با شکست آغاز نکنند.

دراگان اسکوچیچ در این مسابقه از علی سلیمی، مساریچ، بهمن کامل، یوسف وکیا، امیدخالدی، هادی حبیبی نژاد(۵۷- بهمن مالکی)، ماتیاس چاگو، حسین ابراهیمی، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری و مهدی دغاغله (۵۷- بدرلو) استفاده کرد اما ایگور منزیچ، ابراهیم کریمی، محسن ایران‌نژاد، مهدی جعفرپور، میلاد محمدی، سیامک کوهنورد، بهادر عبدی، احمد مهدی‌زاده، سیدامین منوچهری (۸۹- قاسمی)، حسین کریمی و مهرداد محمدی برای تیم راه‌آهن به میدان رفتند.

راه‌آهنی‌ها اگر این بازی را با پیروزی ۲ بر صفر به پایان می‌رساندند، در پایان هفته نخست لیگ پانزدهم صدرنشین می‌شدند. البته فولادی‌‌ها هرچند دو امتیاز را در خانه از دست دادند اما اینکه شکست را با تساوی عوض کردند، اتفاق خوبی برای آنها بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *