شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱

قالیباف: جای "برجام‌ اقتصادی" خالی است

شنبه ۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 451611
قالیباف اظهار داشت: اکنون که توافق هسته‌ای به مرحله سرنوشت ساز خود رسیده و بالاخره برجام با همه فراز و نشیب‌ها با الزاماتی از سوی رهبری تایید شده، وقت آن است که مسئولان اجرایی برنامه جامع اقدام حوزه اقتصاد کشور را ارائه کنند.
به گزارش جهان به نقل از «نسیم»، قالیباف شهردار تهران در حاشیه مراسم عزاداری اباعبدالله اظهار داشت: اکنون که توافق هسته ای به مرحله سرنوشت ساز خود رسیده و بالاخره برجام با همه فراز و نشیب ها با الزاماتی از سوی رهبری تایید شده، وقت آن است که مسوولان اجرایی برای مردم برنامه جامع اقدام حوزه اقتصاد کشور را ارائه کنند.

قالیباف افزود: برنامه ای که مانند برجام هسته ای وضعیت مشخصی از رشد اقتصاد کشور در مقاطع زمانی معین ارائه کند تا از سوی کارشناسان و مردم قابلیت ارزیابی و اندازه گیری داشته باشد.

براساس گزارش سایت شهرداری تهران، وی تصریح کرد: البته من معتقدم برجام اقتصادی و برنامه رهایی از اقتصاد نفتی و دولتی به برجام هسته ای وابسته نبوده است، اما اگر با شعار چرخ سانتریفیوژ و چرخ زندگی هم، به وضعیت کنونی نگاه کنیم قاعدتاً مانع مدنظر دولت برطرف شده و گردش چرخ زندگی مردم باید سرعت بگیرد. لازم است برای تحقق این مطالبه به حق مردم یک برنامه دقیق و قابل انداره گیری ارائه شود. در این مسیر همه باید تلاش کنیم و با همدلی به دولت کمک کنیم تا این اتفاق به نتیجه برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تو که در شهرداری تهران هستی,فقط برای شهرداری تهران ایا بر جام اقتصادی عملی پیاده کرده ای؟
چرا فقط داری شعار میدی سردار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟