جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۱

بهانه‌گیری امیدها: چون اینترنت نبود، باختیم!

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 380719
خواهش می‌کنیم فکر بد نکنید، این بچه‌ها اینترنت را برای وب‌گردی و ارتباط با غیرفوتبالی‌ها نمی‌خواستند و اینترنت، ابزار کارشان بود!
به گزارش جهان، خبرورزشی نوشت: ملی‌پوشان امید فوتبال ایران که عادت کرده‌اند از طریق اینترنت در جریان پیشرفت‌های فوتبال روز دنیا قرار بگیرند و از طریق لاین، وایبر، ‌واتس‌آپ، فیسبوک، توئیتر و کوفت و زهرمار (!) تمرینات تیم‌های بزرگ دنیا را پیگیری کنند و با آنالیزورها و تئوریسین‌های مطرح در ارتباط باشند، در کره‌جنوبی اینترنت نداشتند و به ویتنام باختند.

خواهش می‌کنیم فکر بد نکنید، این بچه‌ها اینترنت را برای وب‌گردی و ارتباط با غیرفوتبالی‌ها نمی‌خواستند و اینترنت، ابزار کارشان بود!

از شوخی گذشته، از روزی که تیم ملی امید به اردوی چین رفت و سپس راهی کره‌جنوبی شد، ملی‌پوشان امید چندین بار از نداشتن اینترنت نالیدند و حالا که بدون اینترنت(!) ۴ بر یک به ویتنام باختند، روی‌مان به دیوار و زبان‌مان لال، یک لحظه به سرمان زد که به میلیاردرهای عزیز بگوییم؛ «اگر به جای اینکه تا این حد دنبال اینترنت باشید، دنبال فوتبال بودید، مقابل ویتنام ابزار خنده آسیا نمی‌شدیم.» البته، نه اینکه بچه‌ها خیلی دل‌نازک تشریف دارند، از گفتن این حرف پشیمان شدیم!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فتوحی
اگه اینا امیدن خداوند ان شاء الله نا امیدمون کنه!