جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

معروف: بهترین بازی حریف بود

دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۴۵
کد مطلب: 430515
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: هیچ شانسی برای پیروزی برابر لهستان نداشتیم چرا که آنها بهترین بازی این فصل لیگ جهانی را داشتند.
به گزارش جهان از مهر، سعید معروف پس از شکست تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان گفت: یکی از کم اشتباه ترین بازیها را از تیم لهستان دیدیم. به غیر از گیم اول در سه گیم بعدی سوار بر بازی بودند و ما حرفی برای گفتن نداشتیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: بازی بدی را باختیم ولی فکر می کنم لهستان شایسته این برد بود. با بازی که از هر دو تیم شاهد بودیم بعید می دانم شانس به سود ما رقم می خورد.

معروف در مورد تاثیر اشتباهات بازیکنان ایران بر این شکست گفت: وقتی تیم حریف خوب بازی می کند طبیعی است که تیم ما مرتکب اشتباهات بیشتری می شود. تیم حریف خیلی خوب بازی کرد و همین امر باعث شد ما اشتباهات زیادی داشته باشیم. حتی اگر می توانستیم بهتر از این بازی کنیم فقط می توانستیم امتیازات را نزدیک کنیم و شانسی برای برد نداشتیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بیشتر ین امتیازهای از دست داده ایران ناشی از سرویس های پرشی بود بنظر میرسد سر مربی باید این موضوع را متذکر می شد ضمن اینکه نباید از تلاش غیور مردان والیبال کشورمان چشم پوشی کرد