پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

هدف گذاري توليد ۶۰۰هزار دستگاه خودرو در ايران خودرو طي سال ۹۳

يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب: 356013
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو گفت: توليد ۶۰۰ هزار دستگاه خودروي سواري و وانت يكي از برنامه ها و اهداف اين شركت در سال جديد خواهد بود.
به گزارش جهان به نقل از ايكوپرس، مهندس هاشم يكه زارع،مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو خودروساز شدن ايران خودرو در مدت چهار سال را از مهمترين برنامه هاي خود براي ايران خودرو عنوان كرد و گفت: در مسير خودروساز شدن بايد هر دوسال يك بار بايد محصول جديد با برند داخلي عرضه كنيم.

وي تصريح كرد: درسال اقتصاد و فرهنگ با عزمي ملي و مديريت جهادي تمام تلاش خود را براي افزايش بهره وري و بهبود وضعيت به كار خواهيم بست.

يكه زارع بر توليد انبوه موتور ملي «اي.اف.۷» با هدف صادرات تاكيد كرد و گفت: تا سال ۹۴ بالغ بر ۳۰درصد توليدات ايران خودرو به بازار جهاني صادر خواهد شد و تحقق اين امر نشان دهنده برنامه ريزي هوشمندانه در كيفيت و خدمات پس از فروش است.

وي يادآور شد: در كنار توليد، از خدمات پس از فروش و رضايت مشتري نبايد غافل شد، چرا كه بدون مشتري رضايت مند، محصول ما به فروش نمي رسد.

يكه زارع با اشاره به دوبرابر شدن توليد نيمه دوم سال ۹۲ نسبت به نيمه اول، گفت: ايران خودرو بايد به جايگاه شايسته خود دست پيدا كند.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو، دست يابي به فناوري هاي جديد و الگوي ديگران قرار گرفتن را عامل موفقيت دانست و از كاركنان خواست در توليد محصولات به گونه اي عمل كنند كه گويي خودرو را براي استفاده خانواده خود مي سازند.

وي مشتريان را ذي نفعان مهم ايران خودرو دانست كه براي كسب رضايت آنان، نه تنها عدد توليد بلكه كيفيت و خدمات پس از فروش نيز بايد در بالاترين سطح باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *