پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
نقدی:

رئیس جمهور سازش‌کار نمی‌خواهیم

دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب: 286615
رئیس سازمان بسیج مستضعفین شجاعت در مقابل دشمنان را مهم‌ترین ویژگی رئیس جمهور آینده خواند و گفت: رئیس جمهور سازش‌کار نمی‌خواهیم.
به گزارش جهان به نقل از  فارس، محمدرضا نقدی امروز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: حضور گسترده ملت در انتخابات مقدمه خلق حماسه سیاسی را رقم زده و پرده از چهره زشت دشمنان غربی بر می‌دارد.

وی اقبال اسلام در جهان امروز را رو به افزایش عنوان کرد و افزود: سربلندی و پیشرفت کشور در جهان مدیون مقاومت و ایستادگی ملت ایران است و بطور حتم با سازش هرگز به این نقطه نمی‌رسیدیم.

نقدی با ترسیم صحنه نبرد در جبهه اقتصادی تصریح کرد: آمریکا برای جلوگیری از اثبات قابلیت تمدن‌سازی اسلام و جبران عقب‌ماندگی شدید خود و همچنین مهار پیشرفت سریع ایران تحریم‌های گسترده و بی‌سابقه اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی زیر فشار قرار دادن کشورهای طرف قرارداد با ایران به منظور افول در تعامل اقتصادی را از جمله موارد نبرد اقتصادی دشمن خواند و بیان کرد: دشمن در بعضی از کشور‌ها به کشت پسته پرداخته است تا صادرات این محصول را در ایران به چالش بکشاند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها برای تخریب بازار فرش ایران تولید طرح‌هایی مشابه فرش ایرانی را در پاکستان آغاز کرده‌اند، گفت: موارد مذکور همان دست‌های چدنی و شکستنی زیر دستکش‌های مخملی است و نباید گول آنها را خورد.

رئیس جمهور سازش‌کار نمی‌خواهیم

وی به نبرد با دشمن در جبهه فرهنگی و اجتماعی کشور اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد شکاف فرهنگی بین جمعیت آمریکا و حل شدن فرهنگ‌های مهاجر در فرهنگ آمریکایی موجب شده تا این کشور سلطه‌جو نبرد دیگری در قالب جنگ فرهنگی با ایران آغاز کند.

نقدی اضافه کرد: افزایش فساد اخلاقی در غرب و فروپاشی بنیان خانواده از دیگر موضوع‌ها در افزایش جنگ فرهنگی آمریکا علیه ایران است.

وی روند رو به کاهش اقبال نخبگان کشورهای جهان به پذیرفتن تابعیت آمریکا را از موضوع‌های جنگ فرهنگی آمریکا علیه ایران دانست و اظهار کرد: 80 درصد مهاجران به آمریکا حاضر به پذیرش تابعیت این کشور نیستند و می‌خواهند هویت ملی خود را حفظ کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تولد 40 درصد کودکان نامشروع در آمریکا نشانه بالا بودن آمار تجاوز جنسی و تعرض به حریم خصوصی افراد در این کشور است، افزود: عامل مذکور نشان می‌دهد آمریکا می‌خواهد دستاوردهای فرهنگی و اسلامی جمهوری اسلامی ایران را به چالش کشیده و استحاله فرهنگی را در کشور رقم بزند.

وی شجاعت و مقاومت در مقابل دشمنان خارجی را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رئیس جمهور آینده برشمرد و تاکید کرد: رئیس جمهور سازش‌کار نمی‌خواهیم زیرا هر گونه سازش با غرب برای ما دستاورد خوبی به همراه ندارد.

تضعیف هویت مذهبی مردم ایران از برنامه‌های استحاله فرهنگی غرب است

نقدی با اشاره به کشف 700 تن مواد مخدر در ایران توسط نیروهای انتظامی در سال 91، تصریح کرد: کشف مواد مخدر مذکور در کشور نشان‌دهنده توطئه دیگری از طرف غرب برای نابودی جوانان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین رشد قارچ‌گونه رسانه‌های ضد ایرانی در آمریکا و افزایش شبکه‌های فاسد ماهواره‌ای را دلیل جنگ فرهنگی غرب علیه ایران خواند و گفت: اعطای جایزه اسکار به فیلم‌های ضد ایرانی و ... از جمله برنامه‌هایی است که غرب در تقابل با پیشرفت انقلاب اسلامی در جهان استفاده می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *