پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
در «رسانه‌ای‌ترین دوران وزارت ورزش»

دعوت گزینشی از رسانه‌ها برای برنامه وزیر

پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب: 397018
برنامه امروز دیدار وزیر ورزش با روسای فدراسیون‌های ورزشی با دعوت گزینشی این وزارت‌خانه از رسانه‌ها برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، صبح امروز (پنج‌شنبه) محمود گودرزی جلسه‌ای با روسای فدراسیون های ورزشی داشت و در حالی که از قبل اعلام شده بود رسانه‌ها نمی‌توانند در این جلسه حضور داشته باشند اما فقط ۳ رسانه که همسو با سیاست‌های دولت و وزارت ورزش فعالیت می‌کنند، برای پوشش خبری این برنامه دعوت شدند.

این در شرایطی است که مسئولان روابط عمومی وزارت ورزش اعلام کرده بودند که خبرنگاران در این جلسه حضور پیدا نکنند و برنامه بدون حضور آنها برگزار می‌شود با این حال دعوت گزینشی از خبرنگاران و رسانه‌ها منجر به پیگیری این موضوع از سوی خبرگزاری تسنیم شد اما مسئولان روابط عمومی این وزارتخانه پاسخی به تماس‌های خبرنگاران خبرگزاری تسنیم ندادند. خبرنگار خبرگزاری تسنیم تا ساعت ۱۷ امروز منتظر پاسخ و توضیح قانع‌کننده از سوی مسئولان وزارت ورزش ماند اما متاسفانه کسی از این مجموعه خود را ملزم به توضیح این رفتار گزینشی ندانست.

مشخص نیست روابط عمومی وزارت ورزش براساس چه استدلال و منطقی دعوت گزینشی از رسانه‌ها را در دستور کار قرار داده است. این اتفاق در شرایطی رخ داده که بارها مسئولان روابط عمومی این وزارت‌خانه اعلام کردند وزارت ورزش «رسانه ای ترین دوران تاریخ خود را» سپری می‌کند به طور حتم اقدام امروز با شعاری که داده می‌شود منافات دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *