چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۳

۵ دستیار پیشنهادی فدراسیون به کی‌روش/ توافق نهایی

سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 378316
فدراسیون فوتبال ۵ مربی ایرانی را به عنوان دستیار به کارلوس کی‌روش معرفی کرد.
۵ دستیار پیشنهادی فدراسیون به کی‌روش/ توافق نهایی
به گزارش جهان به نقل از فارس، عزیزی خادم عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد که ۵ مربی ایرانی را به عنوان دستیار به کارلوس کی‌روش معرفی شده‌اند. این ۵ گزینه دستیاران کی‌روش عبارتند از: حسین فرکی، یحیی گل‌محمدی، مجید صالح، رحمان رضایی و وحید هاشمیان.

این در حالی است که هنوز قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال تمدید نشده است.

عزیزی خادم: وزارت امور خارجه مشکل اقامتی کی‌روش را حل کرده است/ به توافق‌های نهایی هم رسیده‌ایم

در همین حال، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از پایان جلسه هیأت رئیسه در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم هرچه زودتر تکلیف کی‌روش مشخص شود تا زمان را از دست ندهیم. هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۶ اسفند سال گذشته به کفاشیان اختیار داد که با کی‌روش مذاکره کند و من در آن جلسه حضور نداشتم. الان هم این قرارداد چکش‌کاری شده و به توافق‌های نهایی هم رسیده‌ایم. علی کفاشیان هم شب گذشته در برنامه ۹۰ حرفهایش را زد.

وی در مورد مشکل اقامتی کارلوس کی‌روش گفت: وزارت امور خارجه مشکل اقامتی این مربی را حل کرده و او دیگر به لحاظ اقامت در ایران مشکلی ندارد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: با توجه به فشارهای اقتصادی‌ای که وجود دارد من نظر شخصی‌ام را گفته‌ام اما نظر جمع مهم است که در این مورد به توافق‌هایی هم رسیده‌ایم. در مورد بحث تعهدات، غرامت و ادامه همکاری هم قرارداد کی‌روش چکش‌کاری شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علیرضا
وحید هاشمیان از همه مناسب تر بنظر می رسد . برای استاد فرکی زمان دستیار بودن گذشته است و گل محمدی هم که مسوولیتی خطیر دارد .
ببخشید کسی از این پنج گزینه پرسیده که حاضرن کمک مربی کی روش بشن یا نه؟

خب بگین رحمان رضایی و خیال خودتون رو راحت کنین!!!!
Iran, Islamic Republic of
خیلی دلشون بخواد دستیار کیروش بشن
اگر استعدادشو داشته باشن حتما ازش یاد میگیرن