سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

آرزوی ملاقات احمدی نژاد را دارم

سه شنبه ۸ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 122616
"ياسر قشلق" سرمايه دار ميليونر فلسطيني گفت: آرزو دارد با "محمود احمدي نژاد" رييس جمهوري ايران ملاقات کرده و تنها چند عدد پسته ايراني از وي هديه بگيرد.
به گزارش ايرنا از بيروت، اين سرمايه دار فلسطيني که رياست "حرکت فلسطين" را به عهده دارد و هزينه حرکت کشتي هاي کمک رساني به مردم غزه را نقبل کرده است، در مصاحبه با خبرنگار ايرنا در لبنان، اظهار داشت: من به احمدي نژاد که حامي هميشگي مردم فلسطين و جنبش هاي مقاومت عليه رژيم صهيونيستي است، عشق مي ورزم.

وي ادامه داد: من از جمهوري اسلامي ايران و آيت الله خامنه اي که عنايت خاصي به مساله فلسطين دارند، تشکر مي کنم.

رييس "حرکت فلسطين" خطاب به سران عرب گفت: به ملت هاي خود اتکا کنيد و به رژيم صهيونيستي که شما را به ذلت و خواري انداخته است چشم اميد نبنديد. جمهوري اسلامي ايران را بنگريد که چگونه با اتکا به مردم خود توانست شاه را از ايران بيرون کند و به سرفرازي دست پيدا کند و اينک اين کشور در سايه انقلاب اسلامي دوران طلايي خود را سپري مي کند

وي گفت: ايران به رغم تهديدهاي جهاني و فشار خارجي همچنان بر مواضع خود در حمايت از فلسطين ثابت قدم است و بايد ساير دول جهان از ايران درس پايداري بگيرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *