جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴
عضو تیم مذاکره کننده هسته ای ایران خبر داد

نتیجه مذاکرات پنجشنبه شب ظریف، کری و اشتون

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 392310
یک عضو تیم مذاکره کننده هسته ای ایران گفت: «در نشست پنجشنبه شب ظریف، کری و اشتون درباره همه موضوعات بحث شد اما نه در چارچوب طرحی خاص.»
نتیجه مذاکرات پنجشنبه شب ظریف، کری و اشتون
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، این عضو تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان که خواست نامش بیان نشود، این مطلب را پنجشنبه شب به وقت محلی پس از پایان مذاکرات سه جانبه محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، جان کری وزیر امور خارجه آمریکا و کاترین اشتون هماهنگ کننده ۱+۵ در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا به وین بیان کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کری در این نشست طرح جدیدی ارائه کرد؟ گفت: خیر . در این نشست که بیش از دو ساعت بطول انجامید، طرح جدیدی ارائه نشد.

این مقام وزارت خارجه ایران تصریح کرد: ادامه نشست سه جانبه ظریف، کری و اشتون صبح جمعه به وقت محلی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: جمعه بعد ازظهر به وقت محلی نشست مشترک وزرای خارجه انگلیس و فرانسه با دکتر ظریف با حضور اشتون برگزار می شود و پس از آن، وزیر امور خارجه ایران با همتایان انگلیسی و فرانسوی خود بصورت دو جانبه جلسه خواهد داشت.

دهمین دور و آخرین مرحله از مذاکرات جامع هسته ای از روز سه شنبه در وین آغاز شده و طرفین در تلاش هستند تا ۲۴ نوامبر / سوم آذر ماه یعنی پایان مهلت قانونی دوره تمدید مذاکرات به توافق دست یابند.

قرار است ظریف جمعه با فیلیپ هاموند و لوران فابیوس وزیران خارجه انگلیس و فرانسه مذاکره کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Romania
آقا گیرم تو این مذاکرات اخیر (مسقط و وین) به توافقی هم رسیدند پس روسیه و چین چی اونا چی میگن؟
تا پیروزی چند قدم بیشتر نمانده بود که اشتباه استراتژیک دولت در مذاکره با گرگ ها به این سبک و سیاق موضع ما را تضعیف و طرف مقابل را گستاخ تر از قبل کرد
حیف که نتیجه تحمل مشکلات با محاسبه اشتباه آقایان از بین رفت
ما مرده و شما زنده, اگر گرگها چیز ارزشمندی به شما دادند یا بر عهدشان در مورد امتیازات بی ارزش پایبند بودند, تا ابد دست از این تفکر برای اداره جامعه بر ندارید وگرنه انصافا حق را بپذیرید
سپهر
ظریف مواظب خنجربه زهر اغشته کری و اشتون وفابیوس .... باش خداوند پشت وپناهت باشد
از زمان دولت آقای خاتمی و بعد از آن دولت آقای احمدی نژاد و هم اکنون دولت آقای روحانی نسئله مذاکرات هستهای ادامه دارد این مذاکرات برای چه می باشد ،آیا برای بدست آوردن آن راه کم هزینه تر و گوتاه تری وجود ندارد هزینه های هنگفت مستقیم و غیز مستقیم این مذاکرات بی اساس اگر دولت ها در این مدت بر عدم صدور نفت و خود کفایی کالا و خدمات و خیره همت کداشته بودند ما دیگر نیازی داشتیم اگر به جای مصرف زدگی مردم بر درست مصرف کردند مردم همت می شد نتیجه بهتر نمی بود؟چرا شما رسانه های محترم متعهد دلسوز انقلابی و مهمتر از همه ولایت مدار هوشیاری خود را بالاتر و بهتر نمی کنید ما واقعا سرباز خوبی برای امام خامنه ای هستیم؟!!