پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

پروین تاپایان فصل مدیرعامل پرسپولیس شد

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 340209
رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: از امروز آقای پروین به عنوان مدیرعامل در باشگاه فعالیت رسمی خود را آغاز کردند و با اقتدار و قوت تلاش خواهند کرد تا انتظارات هواداران را برآورده سازند.
به گزارش جهان، محمدصادق اکبری به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: نشست بسیار خوبی به اتفاق آقای نامی و منتقمی با علی پروین داشتیم و آقای پروین از امروز در باشگاه مستقر شده و فعالیت خود به عنوان مدیرعامل را آغاز کردند. البته آقای پروین طی دو سه روز گذشته نیز در باشگاه حضور یافته بودند اما از امروز فعالیت رسمی ایشان به عنوان مدیرعامل آغاز شد و ان شاءالله همه اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس از کادر مدیریتی گرفته تا هواداران، کادر فنی، بازیکنان و پیشکسوتان دست به دست هم خواهند داد تا در شش بازی پیش رو با جدیت و کسب نتایج مطلوب موجب سربلندی و شادی هواداران شوند.

اکبری تصریح کرد: در نشستی که با آقای دکتر گودرزی داشتم موضوعات باشگاه پرسپولیس با ایشان در میان گذاشته شد و آقای وزیر که معتقد بر رعایت ساختار باشگاه هستند تاکید کردند تصمیمات هیئت مدیره باشگاه نافذ و مورد تایید وزارت ورزش و جوانان است و بر همین اساس نیز آقای پروین که از سوی هیئت مدیره انتخاب شده بودند فعالیت رسمی خود به عنوان مدیرعامل را آغاز کرده و با اقتدار و قدرت برای سربلندی پرسپولیس تلاش خواهند کرد. نظر هیئت مدیره مورد تایید وزارت ورزش بوده و هیئت مدیره نیز برخلاف گمانه زنی های مطرح شده هیچ گزینه دیگری نداشته و همه مباحث تمام شده تلقی می شود و آقای پروین به عنوان مدیرعامل باشگاه فعالیت خود را آغاز کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *