چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۶
پايان بی‌فروغ درخشان؛

سرمربی‌‌ پرسپولیس استعفا داد/ برانكو ايوانكوويچ گزينه‌ اصلی سرخ‌ها

يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب: 415701
حميد درخشان كه در روزهای اخير مورد انتقاد هواداران پرسپوليس بود، سرانجام استعفا داد.
سرمربی‌‌ پرسپولیس استعفا داد/ برانكو ايوانكوويچ گزينه‌ اصلی سرخ‌ها
گروه ورزشی جهان‌نيوز: حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر و بعد از پایان تمرین امروز تیمش از سمت خود در تیم فوتبال پرسپولیس استعفا داد.

درخشان كه بعد از برکناری علی دایی هدایت سرخپوشان را بر عهده گرفته بود نتوانست در مدت نزدیک به ۷ ماه سرمربیگری خود به موفقیت‌ چشمگیری برسد، امروز با حضور در رختکن تیم و ضمن صحبت با بازیکنان از آنها حلالیت طلبید و با بازیکنان خداحافظی کرد.

وی پس از تمرین عصر امروز سرخ‌پوشان در خصوص جلسه‌ای که با نژادفلاح برگزار کرده، اظهار داشت: من خواهش کردم استعفایم را قبول کنند و کسی دیگر در تیم حاضر شود تا بتواند کمک کند. احساس کردم بدشانسی به خاطر من است و شاید با رفتن من این مسئله به تیم بازگردد و استعفایم به نفع تیم باشد.

درخشان در حالی از سمتش در تیم فوتبال پرسپولیس استعفا داده که از چندین گزینه همچون افشين قطبی و برانكو اوانكوويچ سرمربیان سابق تیم ملی، ي به عنوان جانشینان احتمالی او نام برده می‌شود كه در اين بين نام  سرمربی كروات، بيش از همه شنيده می‌شود.


اين در حالی است كه برانكو، در صفحه فیس‌بوک‌اش از سفر كوتاه خود به استانبول خبر داده است.

در همين حال قائم مقام باشگاه پرسپوليس نيز با تأييد استعفای درخشان از سفر خود به تركيه برای عقد قرارداد با برانکو ایوانکوویچ خبر داده است.

محمدحسین نژادفلاح امشب (یکشنبه) به همراه نجفی وکیل خود راهی ترکیه خواهد شد تا با برانکو مذاکراتی را برای عقد قرارداد داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
بیچاره برانکو
علی دایی نمیزاره کسی جاش را بگیره
پرسپوليس رو بايد كلا منحل كنند
مهدی
حالم از فوتبال ایران بهم میخوره!
شما چطور؟
آخیش رفت.
یه حکم دینی داریم که میگه پذیرفتن مسئولیتی که میدانید نمی توانید از عهده اش بر بیایید، حرام است حرام.
Iran, Islamic Republic of
بهتر شد
United States
الحمدالله