چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
شرایط ویژه برای تیم‌های دارای سرباز متخلف

نقل و انتقالات نیم‌فصل از ۱۰ آذر تا ۷ دی

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 393300
مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ زمان و شرایط نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر چهاردهم فوتبال ایران را تشریح کرد.
به گزارش جهان، مصطفی شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این که نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ چهاردهم از تاریخ دهم آذر ماه آغاز شده و تا هفتم دی ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: این فرصت به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

وی با بیان این که هر تیم در زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل می‌تواند شش بازیکن را به خدمت بگیرد، گفت: فرقی نمی‌کند که این بازیکنان در لیگ یک، دو و یا لیگ برتر مشغول به فعالیت باشند.

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ همچنین با اشاره به بازیکنان خارجی جذب شده از سوی تیم‌های لیگ برتری اظهار کرد: تیم‌ها اجازه دارند تا چهار بازیکن خارجی را جذب کنند که این چهار بازیکن می‌توانند به صورت همزمان در زمان بازی حضور داشته باشند.

شهبازی همچنین در پاسخ به این سوال که شرایط تیم‌هایی که در نیم فصل اول برخی از بازیکنانشان کارت معافیت سربازی آنها ابطال شده و به تیم‌های سرباز بگیر پیوسته‌اند، چگونه خواهد بود، گفت: بنا بر تصمیم هیات رییسه قرار است این تیم‌ها به جز آن شش بازیکنی گفته شده می‌توانند به هر تعداد از بازیکنانی که کارت معافیت خدمت آنها ابطال شده، بازیکن بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *