جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳

شبهه در کارت خدمت قوچان‌نژاد و دژاگه!

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب: 393003
امثال رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه و پدران آن ها کجا بودند؟! دژاگه و قوچان نژاد چگونه کارت پايان خدمت گرفتند؟
به گزارش جهان، سياوش بختياري زاده بازيکن اسبق فوتبال خوزستان و ايران بعد از ظهر دوشنبه در گفت و گوي پخش زنده با راديو مرکز خوزستان گفت: «در سن ۲۰ سالگي بنا به وظيفه ملي و ديني ام راهي جبهه ها شدم و سينه به سينه عراقي ها مي جنگيدم اما اکنون کارت معافيت پسرم را باطل کرده اند. اين در حاليست که برخي آقايان که چند ماه در آشپزخانه پادگان گلف اهواز خدمت مي کردند، به عنوان رزمنده براي فرزندان خود کارت معافيت گرفته اند.»

بختياري زاده افزود: «من در منطقه دب حردان پشت توپ پدافند هوايي و موشک راپير ضدهوايي مي نشستم. زماني که من و ابن قاسم سرپرست فولاد در مناطق دب حردان، جفير، فکه، موسيان و سوسنگرد سينه به سينه با دشمنان مي جنگيديم، امثال رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه و پدران آن ها کجا بودند؟! دژاگه و قوچان نژاد چگونه کارت پايان خدمت گرفتند؟! آيا بايد لباس مقدس تيم ملي در جام جهاني به تن چنين افرادي مي رفت؟!»

وي با اشاره به عدم حمايت از سوي مديران باشگاه هاي فولاد و استقلال خوزستان و نفت مسجدسليمان گفت: «متأسفانه مديران اين باشگاه ها در موضوع معافيت ها با من همراه نبودند. من به اکثر نهادها مراجعه کردم و به کميسيون اصل ۹۰ مجلس نيز رفتم و از حق بازيکنان دفاع کردم ولي در اين راه تنها بودم و کسي از من حمايت نکرد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *