پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مهلت ۲ ماهه برای حل تاخیر پروازها

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 377209
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: سؤال نماینده ارومیه از وزیر راه در کمیسیون عمران مطرح و به وزیر دو ماه فرصت داده شد تا نسبت به حل مشکل در تأخیر هواپیماها و نحوه برخورد با مسافران اقدام کند.
به گزارش جهان؛ منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه امروز زلزله استان ایلام با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نماینده استاندار، نماینده ستاد بحران وزارت کشور و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر بازسازی مناطق زلزله‌زده تأکید شد.

وی افزود: در این جلسه به دو موضوع مدیریت متنوع بحران به هنگام بلایای طبیعی و ارائه اعداد و آمار مختلف از حوادث مطرح و حل آن مورد تأکید قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: در ادامه جلسه امروز موضوع سانحه سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ با حضور وزیر راه مورد بحث قرار گرفت و وزیر راه عنوان کرد که گزارش این وزارتخانه در خصوص سانحه سقوط هواپیما تا دو یا سه هفته آینده منتشر خواهد شد.

آرامی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز همچنین سؤال نادر قاضی‌پور (نماینده مردم ارومیه) از وزرا راه در مورد تأخیر در پرواز هواپیماها و نحوه برخورد با مسافران مطرح شد به وزیر دو ماه فرصت داده شد تا نسبت به رفع مشکل مطرح شده اقدام کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *