شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۳

مصوبه‌اي براي تخریب «اصولگرايان تحولخواه»/ تلاشي برای جلوگیری از نمایان‌شدن اختلافات جریان‌اصلاحات

سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 419905
براساس مصوبه تیم شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات؛ اصلاح طلبان خط تخریب «اصولگرايان تحول خواه« اعم از جمعیت های ایثارگران انقلاب اسلامی، رهپویان انقلاب اسلامی، حدادعادل، احمد توكلي و... در سال ۹۴ در دستور کار جدی قرار گرفت.
مصوبه‌اي براي تخریب «اصولگرايان تحولخواه»/ تلاشي برای جلوگیری از نمایان‌شدن اختلافات جریان‌اصلاحات
به گزارش جهان، تیم رسانه ای تخریب اصلاح طلبان با این تحلیل که تلاش های همه جانبه و اثرگذاری از سوی اصولگرايان تحول خواه برای نیل اصولگرایان به وحدت گفتمانی از طریق برگزاری جلسات وحدت با حزب موتلفه و پایداری در حال ثمره بخشی است و همچنین اعضای جمعیت ایثارگران و رهپویان در گزینش افراد در لیست اصلی اصولگرایان نقش مهمی ایفا می کنند؛ به همین خاطر باید خبرسازی و تحلیل های وارونه در برابر اقدامات وحدت آفرین آنان صورت بگیرد.

این در حالی است که اصولگرايان تحول خواه(جمعیت ایثارگران– رهپویان و..) برای ایجاد وحدت در انتخابات مجلس حتی پیشنهاد جایگزینی افراد مختلف به جای اعضای خود را برای تحقق ائتلاف یک‌پارچه داده بودند. بر اساس پيشنهاد حسين فدايي در شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايان، اعضاي مورد تاكيد ايثارگران(فدايي، زاكاني، نادران، نجابت و...) از فهرست نهايي اصولگرايان حذف و افراد گروه حزب پايداري جايگزين شوند كه اين پيشنهاد به دليل برخي رفتارهاي آن مقطع، مورد تصويب ساير اعضاي شوراي مركزي قرار نگرفت.

براساس این مصوبه مسئولیت خط تخریب با وجود توقیف روزنامه منتسب به محمد قوچانی به روزنامه اعتماد سپرده شده است.

روزنامه اعتماد در راستای این پروژه تخریب ابتدا خبر از تله جدید اصولگرايان تحول خواه(جمعیت ایثارگران– رهپویان و..) برای راست سنتی با اجرای راهبرد «۲۰+۱۰» داد؛ روزنامه اعتماد با فضاسازی دروغین از پروژه!! این دوجمعیت برای تنظیم فهرست اصولگرایان در تهران خبر داد و خواستار واکنش راست سنتی شد. این خبرسازی اعتماد با واکنش مجتبی شاکری از اعضای شورای مرکزی ایثارگران همراه شد و وی اظهار داشت «تجربه نشان داده هرمقدار که به زمان انتخابات نزدیک می شویم و جریان اصولگرا هم همدلی، گفتگو و نشست های خود را بیشتر ادامه می دهند پروژه های تخریب از طرف مقابل صورت می گیرد و جعل خبر و شایعه می کنند و به نوعی می خواهند پیوند و پیوستگی ایجاد شده در بین اصولگرایان تبدیل به فعل منفی شود.»

همچنین روزنامه اعتماد چند ماه قبل بار در خبرسازی ناشیانه که نشان از نا آگاهی سیاسی در صفحه احزاب خود نوشت «شنيده‌ها حاكي از آن است كه حسين فدايي، دبيركل جمعيت ايثارگران و عليرضا زاكاني، دبيركل جمعيت رهپويان طي جلسه‌اي انتخاباتي به اين اتفاق نظر رسيده‌اند كه اگر اصولگرايان نتوانند به وحدت برسند طي ائتلافي ليستي مشترك را براي تهران آماده كنند. گفته مي‌شود احمد توكلي سرليست اجتماعي ايثارگران و رهپويان خواهد بود.» که این خبرسازی نیز تکذیب شد.

به نظر می رسد تیم رسانه ای اصلاحات برای جلوگیری از نمایان شدن اختلافات درونی جریان اصلاحات با خبرسازی خواهان ایجاد شکاف در بدنه اصولگرایان است تا با مصاحبه ها با اعضای دیگر تشکلهای اصولگرایی مبنی بر این خبرسازی ها بر فضاسازی اختلاف در اصولگرایان دامن بزند.
منبع:پارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خبرنگاران اصلاحطلب همه رمان نويس هستند و به همين دليل، رسانه‌های زنجيره‌ای كارشان داستان‌سرايي است!
Iran, Islamic Republic of
با سلام فعلا که آقایون اصولگرا با مصوبه کذایی دیروز خود در مجلس مبنی بر عدم ورود هیئت های اجرایی به تأیید صلاحیت نمایندگان فعلی مجلس خودشان خط تخریب خود را کلید زدند البته اگر دو روز دیگر مدعی نشوید که این هم کار دشمن است.واقعا باید برای مجلسی که نام اصولگرایی را یدک می کشد تأسف خورد که چنین مصوبه ای از دل آن بیرون می آید حال شما دنبال متهم کردن جریان مقابل برای تخریب هستید. بله اصلاح طلبان هرشب خود را با آرزوی حذف اصولگرایان به صبح می رسانند و انشااله خواب انان تعبیر نشود لکن فعلا شما جای حمله به اردوگاه اصلاح طلبان لطفا غضنفران اصولگرا را توجیه کنید تا بیش از این کار دستمان ندهند البته تجربه تلخ انتخابات 92 ، شورای شهر و مجلس نهم که در تمامی این انتخابات عدم وحدت اصولگرایان کار دستمان داد پیشانی جریان اصولگرایی را سفید کرده و حالا باید منتظر این خبرها باشیم خدا به همه ما حسن عاقبت عنایت کند
مجیداعتمادی
Iran, Islamic Republic of
افراط گری روش اصلی اصلاح طلبان است