جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

واکنش عجیب لندن به قطعنامه سازمان‌ملل

پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 372006
انگلیس از قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل که خواستار تشکیل کمیسیون مستقل بین‌المللی برای تحقیق درباره جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه شده است، انتقاد کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم به نقل از «اسکای نیوز»، «فیلیپ هاموند» وزیر خارجه انگلیس قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره غزه را «نامناسب» توصیف کرد.

براساس این گزارش، شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، روز چهارشنبه ضمن محکوم کردن تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، انجام تحقیقاتی در این‌باره را خواستار شد.

از مجموع ۴۷ کشور عضو شورای حقوق بشر ۲۹ کشور به تشکیل این کمیسیون که بنا به درخواست تشکیلات خودگردان است، رای مثبت داده و ۱۷ کشور رای ممتنع دادند. آمریکا تنها کشوری بود که با تشکیل این کمیسیون حقیقت‌یاب مخالفت کرد.

این قطعنامه که شورای حقوق بشر بعد از چند ساعت بحث آن را صادر کرد، «نقض مستمر، سیستماتیک و فاحش حقوق بشر و آزادی‌های اساسی» در نتیجه عملیات نظامی اسرائیل به سرزمین‌های فلسطینی را محکوم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرگ بر انگلیس
عزیز ، این واکنش انگلیس خبیث کجاش "عجیب" است. از این موجود منحوس شیطانی شما چه انتظاری غیر از این داستید؟ اگر از این قطعنامه حمایت می کرد ، باید "عجیب" می بود ، نه حالا که مطابق خوی جنایکارانه اش از آن ابراز تاسف می کتد.