جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

بازیکن سایپا دوکارت زرد گرفت امااخراج نشد!

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 392509
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت که یکی از بازیکنان سایپا روز گذشته دو کارت زرد گرفته اما اخراج نشده است.
به گزارش جهان؛ رسول خوروش در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص دیدار سایپا و سپاهان که با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید اظهار داشت: هفته گذشته در تمرینات‌مان مشکلاتی داشتیم.

هادی عقیلی و عبدالله کرمی به دلیل مصدومیت کوچکی که داشتند، در تمرین نبودند و احسان حاج‌صفی، وریا غفوری و علی کریمی نیز به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و تیم امید روز آخر به تمرینات اضافه شدند.

وی افزود: حضور نداشتن این بازیکنان در تمرین تیم را ناهماهنگ کرده بود و مطمئناً اگر آنها را داشتیم شرایط فرق می‌کرد. می‌خواستیم نتیجه بهتری مقابل سایپا بگیریم تا فاصله‌مان با تراکتورسازی کمتر شود که این اتفاق رخ نداد.

سرپرست تیم سپاهان درباره اتفاقات داوری دیدار این تیم مقابل سایپا گفت: اعتراض به داوری بسیار زیاد بود. صحنه آهسته گل دومی که خوردیم را تماشا کردم و به نظرم گل سایپا آفساید بود. بازیکن شماره ۱۳ آنها نیز دو بار کارت زرد گرفت اما داور کارت قرمزی به او نشان نداد و اولین کارت زردش را اعمال نکرد.

خوروش با اشاره به این اتفاق و دو کارته شدن ابراهیم شکوری، خاطرنشان کرد: بعد از اینکه داور بازی به شماره ۱۳ سایپا دومین کارت زرد را نشان داد، سخندان به داور اعلام کرد که او دومین کارت زردش را گرفته اما داور گفت که کارت اول را به بازیکن شماره ۱۷ داده است. حتی داور در دفترچه یادداشتش هم شماره ۱۳ را نوشته بود اما بعد از دادن کارت زرد دوم آن را خط زد و شماره ۱۷ را به عنوان بازیکنی نوشت که کارت زرد گرفته است.

وی ادامه داد: اعتراض سایپایی‌ها به صحنه‌ای که رحمان احمدی خارج از محوطه جریمه توپ را با دست گرفت درست بود و اعتراض ما هم به گل آفساید سایپا و دو کارته شدن شکوری درست بوده است. بازهم باید فیلم داوری بازی را کارشناسان بررسی کنند و درباره این مسائل توضیح بدهند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت نقل‌وانتقالات این باشگاه در نیم فصل اظهار داشت: چند بازیکن را زیر نظر گرفته‌ایم و قرار است پس از تأیید نهایی کادرفنی با آنها مذاکره کرده و قرارداد ببندیم.

خوروش در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود سپاهانی‌ها قصد جذب آندارنیک تیموریان را دارند و این بازیکن هم برای حضور در این تیم ابراز علاقه کرده است، به تسنیم گفت: اگر ما علاقه داشته باشیم که تیموریان را جذب کنیم به باشگاه استقلال نامه می‌زنیم. درست نیست اکنون درباره بازیکنی که تحت قرارداد با باشگاه دیگری است صحبت کنیم. ممکن است تیموریان در محفلی برای حضور در سپاهان ابراز علاقه کرده باشد اما درست نیست این مسائل بازگو شود. اگر این بازیکن را بخواهیم با باشگاه استقلال مذاکره می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شمس
آقاي خوروش گفتن وآبرو بردن چگونه است