پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

برگزاری همایش ژئوپلتیک فضای مجازی

چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 442206
مرکز ملی فضای مجازی کشور همایش ژئوپلتیک فضای مجازی را با مشارکت نخبگان، صاحب نظران، پژوهشگران و همکاری جامعه علمی برگزار می کند.
به گزارش جهان، با توجه به تاثیر عمیق فناوری های تحول آفرین در فضای مجازی در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، دفاعی و امنیتی و بروز چالش ها و فرصت های این حوزه در نظام حکمرانی، کسب و کار و زندگی آحاد مردم، مرکز ملی فضای مجازی کشور همایش ژئوپلتیک فضای مجازی را برگزار می کند.

هم اکنون آثار ژئوپلتیکی فضای مجازی به صورت عمیقی بر تحولات اجتماعی و سیاسی کشورها اثر گذار است و از این رو بررسی ابعاد آن توسط صاحبان آراء و اندیشه ضرورت دارد و بر همین اساس این همایش با هدف تبیین اثرات فضای مجازی و گفتمان سازی در اقشار جامعه در سطوح مدیران، کاربران و توسعه دهندگان برگزار شده و با استفاده از آراء و نظرات صاحب نظران، اندیشمندان و حکومت گران، جنبه های گوناگون ژئوپلتیکی اینترنت و فضای مجازی و نیز آثار آن را بر کشور مورد بررسی قرار می دهد.

گفتنی است؛ مهندس محمد حسن انتظاری - دبیر شورای عالی فضای مجازی در حکمی محمدرضا ولوی را به عنوان دبیر همایش ژئوپلتیک فضای مجازی منصوب کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *