جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲

اولین پروژه دفاع‌مقدسی افخمی کلیدخورد

يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 371160
بهروز افخمی، کارگردان سینما و تلویزیون، بعد از پروژه «آذر، پرویز، شهدخت و دیگران» دو فیلمنامه آماده کار دارد. یکی از آنها مربوط به یک پروژه دفاع مقدسی است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بهروز افخمی کارگردان مشهور سینمای ایران قصد دارد اولین پروژه سینمایی مربوط به دفاع مقدس را جلوی دوربین ببرد.

«خمسه خمسه» نام موقت فیلمنامه‌ای است که او نگارش کرده است و ظاهرا مربوط به ماجرای زندگی شهید باکری است.

افخمی تا چند روز دیگر فیلم «آذر، پرویز, شهدخت و دیگران» را به روی پرده می‌برد و ظاهرا قصد دارد پیش از پروژه «خمسه خمسه» فیلم دیگری به نام «میلاد» را در انتهای ماه رمضان جلوی دوربین ببرد.

فیلمنامه «میلاد» نگارش شده و تا به امروز حضور محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی در این فیلم به عنوان بازیگران اصلی نهایی شده است.«میلاد» طرح موضوعی اجتماعی دارد.

این روزها اخبار امیدوارکننده‌ای از ساخت فیلم‌های دفاع‌مقدسی توسط نسل میانی فیلمسازان ایرانی به گوش می‌رسد. «ابراهیم در آتش»، داستان زندگی شهید همت، قرار است تا چند ماه دیگر توسط رضا میرکریمی کلید بخورد. فیلمنامه شهید باقری را قرار است کمال تبریزی بسازد، مراحل پیش‌تولید فیلم زندگی احمد متوسلیان به کارگردانی عبدالحسن برزیده شروع شده است و پروژه بعدی ابراهیم حاتمی‌کیا که همچنان در سکوت خبری به پیش می‌رود مربوط به یک عملیات بزرگ دفاع مقدسی، عملیات بیت‌المقدس است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *