شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۶
۴

سرباز اسرائیلی قبل از اسیری+تصاویر

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۵
کد مطلب: 371467
رزمندگان مقاومت اسلامی امروز اعلام کردند که یک سرباز رژیم صهیونیستی را در عملیات التفاح در شرق نوار غزه به اسارت گرفته‌اند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز یکشنبه اعلام کرد در درگیری با دشمن صهیونیستی در نوار غزه یک سرباز اسرائیلی را به اسارت خود در آورده است.

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس، اعلام کرد که یک سرباز اسرائیلی با نام «شاوول آرون» در درگیری با نیروهای اسرائیل شب شنبه گذشته به اسارت در آمده است.

سخنگوی القسام افزود: سرباز مذکور «شاوول آرون» نام داشته و دارای کارت خدمت شماره ۶۰۹۲۰۶۵ است که در عملیات "التفاح" در شرق نوار غزه به اسارت درآمد.

در واکنش به خبر دستگیری این سرباز اسرائیلی هزاران فلسطینی به خیابان‌ها آمدند و به شادی پرداختند. برخی از آنان تیراندازی هوایی می‌کردند و از بلندگوهای مساجد صدای تکبیر پخش شد.

«سامی ابوزهری» سخنگوی حماس، در پی انتشار خبر اسارت در آمدن سرباز اسرئیلی گفت: اعلام القسام در باره به اسارت در آمدن سرباز صهیونیستی، پیروزی بزرگی برای مقاومت است و انتقام خون شهداست.

شبکه تلویزیونی الجزیره عربی نیز تصاویری از شائول ارون نظامی صهیونیست دستگیر شده توسط گردان‌های قسام را پخش کرد. شائول ارون این تصاویر را در صفحه خود در فیس بوک قرار داده بود.









نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممنونم جهان حالا شد اطلاع رسانی صحیح خوبه اون مخاطب عزیز که خودشو عقل کل میدونه بیاد الان نظر بده ببینیم عقل کل اینه که انتقاد کنی ورسانه محترمی هم مثل شما انتقاد پذیر باشه یا عقل کل کسیه که چشم بسته هرچیزی رو باور کنه؟ و هر انتقادی رو دشمنی بدونه؟
آکنده
Iran, Islamic Republic of
میگن یه سرباز اسرائیلی را اسیر کردند اینا که دو و یا چند تاند میشه بگید اون اسیره کدومشونه؟
mohamad
United Kingdom
خب حالا كدومشونه
علی
تصویر آخر ایستاده از راست اولین نفر همون سرباز اسیره