شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱

ایران حمله به کشتی امدادی را محکوم کرد

پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۰
کد مطلب: 431163
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله یگان دریایی ارتش رژیم صهیونیستی به کشتی سوئدی ماریان از ناوگان آزادی ۳ را که در جهت امدادرسانی و شکستن محاصره غزه عازم این منطقه بود٬ به شدت محکوم کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله یگان دریایی ارتش رژیم صهیونیستی به کشتی سوئدی ماریان از ناوگان آزادی ۳ را که در جهت امدادرسانی و شکستن محاصره غزه عازم این منطقه بود٬ به شدت محکوم کرد.

وی با اشاره به تداوم محاصره ظالمانه و غیرانسانی غزه و شرایط فاجعه بار ناشی از تجاوز جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه در تابستان سال گذشته، تعرض به کشتی سوئدی ماریان را کاملا بر خلاف موازین بین المللی توصیف کرد و واکنش نهادهای بین المللی و دولت های جهان به این اقدام رژیم صهیونیستی را ضروری برشمرد .

سخنگوی وزارت امور خارجه کمک به رفع تحریم غیرانسانی و تحمیلی به نوار غزه و پایان دادن به حصر و حمایت از ساکنان این منطقه را ضروری خواند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا این رژیم غاصب واشغالگر توسط مجامع بین المللی محکوم وتحریم نمیشود؟