جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

روزنامه" اطلاعات "جزو اموال عمومي نيست؟

سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 57086
روزنامه اطلاعات توسط مؤسسه‌اي منتشر مي‌شودكه بخشي از اموال عمومي محسوب مي‌شود. در ايام قبل از انتخابات و روزهاي منتهي به 22 خرداد و پس از آن، اين روزنامه عمومي به طور كامل در اختيار تبليغات مهندس موسوي بود. اينجا يك سؤال مطرح مي‌شود آقاي موسوي كه همواره قبل و پس از انتخابات بارها اعلام كرده كه نبايد از اموال عمومي جهت تبليغات انتخاباتي استفاده كرد، چگونه اين موضوع را توجيه مي‌‌كند؟
آيا روزنامه اطلاعات وابسته به بيت‌المال نيست كه چنين رفتاري از سوي مسؤولان آن قابل چشم‌پوشي باشد؟
استفاده پيوسته از امكانات مادي اين روزنامه، انتشار مطالب جهت‌دار براي القاي اهدافي خاص در ذهن خوانندگان اين روزنامه قديمي، اطلاع‌رساني جهت‌دار به نفع كانديداي مورد نظرشان در اغتشاشات و آشوب‌هاي تهران و ... همه و همه نشان از يك موضوع دارد و آن اينكه روزنامه اطلاعات با قدمت 70 ساله و استفاده تمام و كمال از امكانات بيت‌المال به جاي اينكه با عملكرد فراجناحي و خارج از جناح بازي‌ها در راستاي جلب مشاركت عمومي حركت نمايد با عملكرد كاملاً‌ خطي به نفع يك كانديداي خاص با هزينه بيت‌المال اين روزنامه را به صورت كامل در اختيار موسوي و تيم تبليغاتي‌اش قرار داد و اين سؤالي است كه مردم از جناب حجت‌الاسلام دعايي و مهندس موسوي دارند كه چرا بدون اجازه از پول آنها در بيت‌المال براي اغراض شخصي استفاده كرده‌اند؟

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *