جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

تهاجم روزنامه اصلاح طلب به «چ» حاتمی‌کیا

دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 356068
روزنامه زنجیره‌ای اعتماد همراه با برخی رسانه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان در نقد تندی علیه فیلم «چ» ضمن تفسیر محتوای این فیلم در تقابل با سیاست‌های دولت، جلوه‌های ویژه آن را هم تحقیر کرد!
به گزارش جهان به نقل از کیهان، در ادامه حملات و اهانت‌های رسانه‌های زنجیره‌ای به ابراهیم حاتمی‌کیا، این بار نوبت به روزنامه اعتماد شد تا فیلم جدید این کارگردان را تخطئه کند. این روزنامه در شماره روز گذشته خود، سعی کرد تا مضمون فیلم «چ» را در تقابل با سیاست خارجی دولت حسن روحانی و مشی اعتدالی، تفسیر کند. نویسنده روزنامه اعتماد در این نوشته حتی فیلم «آژانس شیشه ای» را نیز فیلمی علیه قانون گرایی و دولت‌های اصلاحات و سازندگی تحلیل کرده است.

نکته جالب این است که نویسنده روزنامه اعتماد در این مطلب حتی یک نقطه قوت و مثبت هم در فیلم «چ» ندیده است و این فیلم را سراسر نفی کرده است. تا آنجا که حتی جلوه‌های ویژه این فیلم را هم با عنوان «هالیوودبازی» تحقیر کرده است.

یادآور می‌شود، مدیریت روزنامه اعتماد همان روزنامه‌ای است که با حمایت ویژه‌! پذیرای «شهرام جزایری» شد و وجوهی از این مفسد اقتصادی دریافت کرد.

این روزنامه همچنین در اقدامی کاملا غیرحرفه‌ای و ضدملی، مقالات بی‌بی‌سی ارگان دولت انگلیس را با تغییر نام منتشر می‌کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *