جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

زمين‌خوار بزرگ «ونک» بازداشت شد

دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب: 436762
مشاور و نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ بیت‌المال و منابع‌طبیعی از بازداشت یک زمین‌خوار بزرگ مربوط به میدان ونک خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حسین معصوم از پیگیری پرونده جعل اسناد در دادسرای تهران خبر داد و گفت: براساس اطلاعات شهروندان مبنی بر جعل سند مربوط به دولت در یک زمین به مساحت ۳۲۰۰ مترمربع واقع در میدان ونک - خیابان ملاصدرا، شکایتی در دادسرای مبارزه با زمین‌خواری مطرح شد که مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

مشاور و نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ بیت‌المال و منابع طبیعی افزود: با پیگیری‌های موثر و پیچیده فنی سرانجام ریاست شعبه تجدیدنظر رسیدگی‌کننده به پرونده، حکم بازداشت متهمان از جمله «زمین‌خوار حرفه‌ای» و «سردفتر اسناد رسمی» صادر شد.

معصوم تاکید کرد: رسیدگی به این پرونده که یکی از پرونده‌های پیچیده زمین‌خواری است و جعل سند مربوط به آن به سال ۱۳۳۶ برمی‌گردد دارای ابعاد خاص و پیچیده‌ای است و همچنان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *