جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
مهاجرانی در گفت و گو با جهان نیوز:

یک کلمه هم درباره این مربی صحبت نمی‎کنم!

چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 256069
سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: «اتفاقات اخیر فوتبال بر کل جامعه تاثیر گذاشته است و مردم نگران آینده این رشته هستند.»
حشمت مهاجرانی، پیشکسوت فوتبال ایران و سرمربی تیم ملی در جام جهانی 1976 آرژانتین در گفت و گویی با خبر نگار ورزشی جهان شرکت کرده که متن آن را در زیر می خوانید:

*در همه جای دنیا اتفاق می افتد که فوتبال ملی با شکست روبرو می شود اما معمولا از شکست ها درس می گیرند و ما نیز باید همین کار را انجام دهیم.

*اهالی فن و چهره های موجه فوتبال باید درباره آینده نظر بدهند و نقطه نظرات آنها شنیده شود. اینگونه نباشد که فقط یک عده خاص به عنوان کارشناس مطرح شوند.

*آقایان باید به برخی سوالات پاسخ دهند و بطور مثال بگویند هدف شان از برگزاری بازی دوستانه با تاجیکستان چه بود که بخاطر آن لیگ را تعطیل کردند؟!

*شما بازی تدارکاتی برگزار می کنید که نفرات اصلی را محک بزنید؛ حالا چه منطقی در پس بازی با تاجیکستان قرار دارد که بازیکنان تیم ملی در آن بازی در ترکیب بازی با ازبکستان قرار نمی گیرند؟!

*در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه بوده که در طول یک هفته سه تیم ملی مان ناکام شوند و همین موضوع موجب شده نگاهها به سمت فوتبال برود و مردم بپرسند چرا اینگونه شد.

*افکار عمومی نسبت به فوتبال بدبین شده و مردم از نتایج اخیر متاثر هستند که در این شرایط باید به این نگاهها احترام گذاشت و مشکلات را پیدا کرد نه اینکه بی توجه بود و از شکست ها درس نگرفت.

*با تغییر کفاشیان در این شرایط چیزی عوض نمی شود؛ ما ابتدا باید مشکلات اصلی را پیدا کنیم و بعد اگر لازم بود سراغ گزینه تغییر مدیریت برویم.

*کار تیم ملی برای صعود به جام جهانی سخت شده است و شانس مان مثل گذشته بالا نیست اما نباید ناامید شد.

*درباره «کی روش» یک کلام هم صحبت نمی کنم چون در سالهای 99 و 2000 که در امارات بود کار او را دیده بودم و ترجیح می دهم درباره او حرف نزنم و فقط می گویم قضاوت درباره افراد را به اعمال خودشان واگذار کنیم.

*تیم ملی خوب از دل لیگ خوب بیرون می آید اما آقایان این را مهم نمی گیرند و حتی می خواستند جام حذفی را هم لغو کنند که فشار رسانه ها این اجازه را به آنها نداد.

*در این سن و سال دیگر دنبال پست و مقام نیستم اما مطمئن باشید با سقوط فوتبال ملی هم من و هم شما ضرر می کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *