پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 4 Jul 2024
 
۰
فوتبال شرق آسيا در سيطره کره جنوبي

چهار تيم کره اي درجمع 8 تيم برتر آسيا!

پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۰:۲۲
کد مطلب: 113562
چهار تيم کره اي جواز حضور در مرحله يک چهارم پاياني ليگ قهرمانان باشگاه هاي را به دست آوردند تا فوتبال شرق قاره کهن در سيطره اين کشور قرار گيرد.
به گزارش سرویس ورزش جهان ، مرحله يک هشتم پاياني اين مسابقه ها عصر امروز با برگزاري دو ديدار در شرق آسيا خاتمه يافت که تيم هاي چونبوک و پوهانگ با برتري مقابل حريفان خود راهي مرحله بعدي شدند. 

تيم پوهانگ با يک گل از سد کاشيما آنتلرز ژاپن گذشت و چونبوک با نتيجه 3 بر 2 آدلايد استراليا را شکست داد تا چهار تيم کره اي از منطقه شرق به مرحله يک چهارم پاياني صعود کنند. 

تيم هاي سئونگ نام و سامسونگ کره جنوبي نيز عصر سه شنبه با پيروزي برابر تيم هاي گامبا اوزاکا ژاپن و بيچينگ چين به مرحله يک چهارم پاياني گام گذاشتند.
در ادامه اين مرحله از رقابت ها، تيم هاي الهلال عربستان با بنيادکار ازبکستان تا ساعاتي ديگر به مصاف هم مي روند. 

تيم استقلال ايران سه شنبه شب با نتيجه 3 بر 2 مغلوب الشباب عربستان شد و از راهيابي به مرحله بعدي باز ماند و الغرافه قطر با يک گل از سد پاختاکور ازبکستان گذشت و راهي مرحله يک چهارم پاياني شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *