پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

فیلم مجیدی به پرده فجر می رسد

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 404866
مجری طرح فیلم «محمد رسول الله» با تاکید مجدد بر اینکه این اثر در افتتاحیه فجر اکران نمی‌شود، اعلام کرد این اثر سینمایی در ایام دهه فجر حتما نمایشی خواهد داشت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمدمهدی حیدریان مجری طرح فیلم «محمد رسول الله» ساخته مجید مجیدی که این روزها در صدر اخبار سینمایی کشورمان قرار دارد و مساله اکران آن در سی و سومین جشنواره فیلم فجر با اما و اگر روبه‌رو شده است، به خبرنگار مهر گفت: طبق اعلام مجید مجیدی کارگردان فیلم «محمد رسول الله» و همچنین تاکید دبیرخانه سی و سومین جشنواره فیلم فجر، این فیلم سینمایی در مراسم افتتاحیه جشنواره مصادف با ۱۱ بهمن‌ماه نمایش داده نمی‌شود.

وی ادامه داد: با وجود اطلاع رسانی جامع درباره این موضوع باز هم اخباری مبنی بر پخش این فیلم در مراسم افتتاحیه منتشر شده است بنابراین از همین تریبون اعلام می کنم فیلم «محمد رسول الله» به هیچ عنوان در مراسم افتتاحیه پخش نخواهد شد.

حیدریان درباره نگرانی مردم از نمایش ندادن این فیلم در این دوره از جشنواره فجر، بیان کرد: تاکید می کنم اخبار مبنی بر نمایش ندادن این فیلم سینمایی در سی و سومین جشنواره فیلم فجر نادرست است و فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» طبق وعده در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پخش می شود.

وی در پایان صحبت هایش با اشاره به اینکه مراحل فنی فیلم به پایان رسیده است، توضیح داد: نسخه نهایی فیلم «محمدرسول الله» آماده شده و دلیل تاخیر در نمایش در سی و سومین جشنواره فیلم فجر این است که مجید مجیدی کارگردان برای انجام آخرین مراحل فنی به آلمان رفته بود و به همین دلیل است که اکران با چند روز تأخیر اتفاق می‌افتد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *