جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اولین ریزشی شورا برای مجلس کیست؟

دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 424369
عضو شورای شهر تهران گفت: آقای شجاع پوریان عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران،به احتمال قوی از این سمت وارد مجلس شورای اسلامی خواهد شد.
به گزارش جهان، محمد حقانی عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با تهران پرس، در پاسخ به این سوال که در آستانه انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی، آیا از میان اعضای شورای شهر، فردی برای شرکت در انتخابات کاندید خواهد شد و یا خیر اظهار داشت: بنده تا جایی که اطلاع دارم، تنها یک نفر از میان جمع اصولگرایان و اصلاح طلبان شورای اسلامی شهر تهران خود را آماده کاندیدا شدن برای انتخابات مجلس می کند.

وی در ادامه افزود:آقای شجاع پوریان عضو اصلاح طلب شورای شهر طبق برنامه هایی که ارائه داده است و اظهاراتی که در جلسات فراکسیون انجام داده است،به احتمال قوی از این سمت وارد مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که این احتمال وجود ندارد که آقای مسجدجامعی رئیس اسبق شورای شهر،به عنوان کاندیدای مردم تهران در انتخابات مجلس شرکت کند خاطرنشان کرد:خبرهایی حاکی از این است که ایشان به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری معرفی شوند که این خبر نیز به صورت غیر رسمی منتشر شده است.

حقانی در پاسخ به این سوال که آیا خود شما نیز در انتخابات مجلس شرکت خواهید کرد و یا خیر اظهار داشت:به هیچ عنوان در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت نخواهم کرد و سعی بر این خواهم داشت که به عنوان نماینده مردم تهران در شورای شهر تاثیرگذار مثبت باشم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *