سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

2 دبیر در یک فدراسیون / "من دبیر قانونی هستم"

چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 278669
سرپرست جدید دبیری فدراسیون کشتی در حالی که دبیر قبلی این فدراسیون خود را دبیر قانونی فدراسیون کشتی می داند، گفت : دبیر قانونی این فدراسیون من هستم.
2 دبیر در یک فدراسیون / "من دبیر قانونی هستم"
به گزارش جهان، سرپرست فدراسیون کشتی روزچهارشنبه طی حکمی توپچی را به جای عارف ربطی (دبیر) سرپرست دبیری فدراسیون کشتی کرد.

عارف ربطی در واکنش به این جابجایی اعلام کردکه اودبیر قانونی فدراسیون کشتی بوده واز سوی مجمع انتخاب شده است و حجت اله خطیب حق جابجایی او را ندارد.

ربطی با حضور درفدراسیون کشتی تهدیدکرده است که اگر خطیب حکم خود را پس نگیرد، مدارکی را رو می کند که سرپرست فدراسیون کشتی یک دقیقه هم در فدراسیون نماند.

درهمین حال توپچی درگفت و گو باایرنا افزود: با توجه به حکم صادره ازسوی سرپرست فدراسیون کشتی و بالاترین فرد تصمیم گیر در این فدراسیون من دبیر قانونی فدراسیون کشتی هستم.

وی در باره این که در این شرایط بحرانی چرا به کشتی آمده است، گفت: من برای خدمت و کمک به کشتی آمده ام و دنبال جایگاه و پست و مقام نیستم.

به گفته وی، مسوول یک فدراسیون برای آنکه بتواند کارها را پیش ببرد، باید با فردی کار کند که هماهنگ باشند وامیدواراست با کمک جامعه کشتی شرایط خوبی را برای این رشته رقم بزند.

این انتصاب در حالی صورت گرفت که فدراسیون کشتی بصورت سرپرستی اداره می شود و اخیرا انتقادات از این فدراسیون نیز به صورت فزاینده ای گسترش یافته وانتظار می رفت که در روزهای آینده انتخابات آن برای تعیین رییس فدراسیون برگزار شود.

مدت قانونی سرپرستی حجت اله خطیب در فدراسیون کشتی نیز به پایان رسیده است.وی ازآبان ماه سال 1390 تاکنون سرپرست فدراسیون کشتی است.

طبق اساسنامه فدراسیون ها، سرپرست فدراسیون ها برای شش ماه انتخاب می شوند و در این مدت باید مجمع انتخاباتی برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *