پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۶
۱۱
قهرمانی جام جهانی فوتبال هنرمندان-تهران

چگونه هنرمندان نایب قهرمان جهان شدند

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب: 409861
در دیدار فینال جام جهانی فوتبال هنرمندان در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی، تیم‌ هنرمندان ایران مقابل رومانی قرار گرفت که با شکست ۴ بر یک در این دیدار عنوان دومی را به خود اختصاص داد.
چگونه هنرمندان نایب قهرمان جهان شدند
سرویس ورزشی جهان - مسعود پاشنا: در این دیدار که با برتری قاطع هنرمندان رومانیایی به پایان رسید محمد نوازی تک گل ایران را به ثمر رساند ولی تلاش او نتوانست مانع شکست هنرمندان ایران شود و نخستین جام قهرمانی به رومانی رفت.

در دیدار فینال جام جهانی فوتبال هنرمندان در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی، تیم‌ هنرمندان ایران مقابل رومانی قرار گرفت که با شکست ۴ بر یک در این دیدار عنوان دومی را به خود اختصاص داد.

در این دیدار که با برتری قاطع هنرمندان رومانیایی به پایان رسید محمد نوازی تک گل ایران را به ثمر رساند ولی تلاش او نتوانست مانع شکست هنرمندان ایران شود و نخستین جام قهرمانی به رومانی رفت.

در این مسابقه بازیکنانی مثل پژمان جمشیدی، محمدرضا حیدریان، رضا ناصری، مهدی حب درویش و محمد نوازی برای تیم ایران به میدان رفتند. البته حب درویش در دقایق پایانی نیمه دوم به خاطر مصدومیت دست، از زمین خارج شد.
نخستین دوره جام جهانی فوتسال هنرمندان با حضور مسوولان کمیته ملی المپیک، سازمان لیگ و جمعی از پیشکسوتان هنر و ورزش در سالن ۱۲هزار نفری ازادی تهران گشایش یافت.

دیدار دو تیم فوتسال هنرمندان ایران و ژاپن به عنوان دیدار افتتاحیه نخستین دوره جام جهانی فوتسال هنرمندان ۳ اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در این دیدار تیم فوتسال هنرمندان ایران با نتیجه ۲ بر صفر از سد ژاپن گذشت. هر دو گل ایران را محمد رضا حیدریان کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال ایران زد.

در ترکیب اصلی تیم ایران سه بازیکن فوتبالی رضا ناصری دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال، محمد رضا حیدریان بازیکن سابق تیم ملی، محمد نوازی بازیکن اسبق باشگاه استقلال تهران و هنرمندانی چون رضا عطاران، محمدعلی دانایی، مجید صالحی و سید جواد هاشمی با سرمربیگری محمد رضا مهدوی بازیکن اسبق تیم فوتسال استقلال و پرسپولیس قرار داشتند.

در گروه یک این مسابقات تیم های برزیل، جمهوری آذربایجان، سوئد، رومانی و در گروه دوم ایران، ژاپن، ترکیه و لهستان به مصاف هم می روند.

تیم هنرمندان ایران در مرحله گروهی نخستین دوره جام جهانی فوتسال هنرمندان روز گذشته با ژاپن دیدار کرد و در روزهای دوشنبه و سه شنبه با ترکیه و لهستان روبرو شد.

تیم ملی فوتسال هنرمندان در مسابقات جام جهانی فوتسال برابر ژاپن با همراهی بازیگرانی همچون رضا عطاران و مجید صالحی به برتری رسید.

روز دوم هم تیم هنرمندان ایران به مصاف هنرمندان ترکیه رفت که ۳-۴ مقابل هنرمندان ترکیه شکست خورده بودند.

نیمه نهایی:با برتری مقابل برزیل،
ایران به فینال جام جهانی فوتبال سالنی هنرمندان راه یافت
تیم فوتبال سالنی هنرمندان ایران با برتری ۷ بر ۶ مقابل برزیل در ضربات پنالتی، به مرحله فینال نخستین دوره جام جهانی فوتبال سالنی هنرمندان راه یافت.

تیم هنرمندان ایران در مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتبال سالنی هنرمندان به مصاف هنرمندان برزیلی رفت که این دیدار در وقت قانونی با تساوی به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، تیم ایران در نهایت موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۷ بر ۶ از سد تیم برزیل عبور کرده و به فنیال رقابت ها راه یابد.

در روز پایانی جام جهانی هنرمندان، آذربایجان و ژاپن برای تعیین تیم های هفتم و هشتم ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه ( جمعه) به مصاف رفتند.

در دیگر رقابت ها، لهستان و سوئد روز جمعه ساعت ۱۱ برای تعیین تیم های پنجم و ششم و برزیل و ترکیه نیز برای تعیین تیم های سوم و چهارم ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه با هم بازی کردند .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
بالخره فوتبال ی مقام جهانی اورد!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
"در ترکیب اصلی تیم ایران سه بازیکن فوتبالی رضا ناصری دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال، محمد رضا حیدریان بازیکن سابق تیم ملی، محمد نوازی بازیکن اسبق باشگاه استقلال تهران و هنرمندانی چون ... قرار داشتند. "
متاسفانه با تقلب
میثم
هنرمندان برای فوتبال ابروداری کردند
mohsen
Iran, Islamic Republic of
همشون فوتبالیستند کجاشوند هنرمند هستند جمشیدی 2 تا فیلم بازی کرده فقط
ستایش
بازی خوب محسن تنابنده قابل توجه بود
مجید
عطران هم بازی کرد
مسخره کردن خودشونو . نصفه این تیم بازیکنان سابق تیم ملی فوتسال بودن. ناصری ، حیدریان و .... اگه اینا نبودن که تیم تا اینجا نمیومد
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
اگه میگفتن فوتسال پیشکسوتان که چند یار کمکی هم از هنرمندان داشتند بهتر بود
ماهان
با ز هم تقلب چرا وقتی تیم هنرمندان است باید بازیکن تیم ملی توش باشه
مهناز
جای جواد رضویان خالی بود
زمان بازیها بد موقعی بود