چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۳

واکنش فعال اصلاح‌طلب به اظهارات سحرخیز

يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب: 392761
داریوش قنبری گفت: دیدگاهی که بخواهد مقابل امام (ره) باشد، تفکر اصلاح‌طلبی نیست؛ بهتر است کسانی که اینگونه اظهارات را بیان می‌کنند عنوان اصلاح‌طلب را برای خودشان انتخاب نکنند و عنوانی متناسب با خودشان را انتخاب کنند.
به گزارش جهان؛ داریوش قنبری نماینده اصلاح طلب ادوار مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به اظهارات عیسی سحرخیز گفت: قاطعانه می‌گویم هر تفکری که دیدگاه امام (ره) را قبول نداشته باشد و بخواهد فراتر از چارچوب‌های نظام حرکت کند از اصلاحات خارج است.

وی تأکید کرد: اصلاح‌طلبی برخواسته از متن انقلاب و امام(ره) است و کسانی که فراتر از چارچوب‌های نظام حرکت می‌کنند در اصل اصلاح‌طلبی را به درستی درک نکرده‌اند.

قنبری با ذکر این نکته که اصلاح‌طلبی در کل ایده‌ای برگرفته از امام(ره) است، تصریح کرد: اصلاحات و اصلاح‌طلبان به دنبال تقویت چارچوب‌های نظام هستند و چارچوب‌ها در قانون اساسی مشخص شده و جایگاه امام(ره) و رهبری در تفکرات اصلاح‌طلبانه وضعیت شفاف و مشخصی دارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان با انتقاد از سخنان افراطی عیسی سحرخیز، خاطرنشان کرد: هر دیدگاهی بخواهد مقابل امام (ره) باشد و مخالف تفکر ایشان باشد آن تفکر اصلاح‌طلبی نیست؛ بهتر است کسانی که اینگونه اظهارات را بیان می‌کنند عنوان اصلاح‌طلب را برای خودشان انتخاب نکنند و عنوانی که متناسب با خودشان و اظهاراتشان است را انتخاب کنند.

به گزارش فارس، عیسی سحرخیز از فعالان اصلاح‌طلب، مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات در گفت‌وگو با یک سایت ضدانقلاب تأکید کرده است که «خیلی‌ از اصلاح‌طلبان بر خلاف اول انقلاب دیگر علاقه‌ای به آقای خمینی ندارند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
مرگ بر فتنه گران با هر اسم و رسم و عنوانی ...
مسافر
آقای داریوش قنبری ، آیا نظر شما در مورد شخص محمد خاتمی رئیس جمهور اصلاحات که در فتنه 88 تمام قد در مقابل نظام ایستادند و هواداران ایشان و موسوی اقدام به پاره کردن تصاویر امام خمینی و هتاکی به رهبر معظم انقلاب کردند و با پشتوانه ایادی استکبار قصد براندازی نظام رو داشتند و تاکنون در هیچ محفل و رسانه رسمی و غیر رسمی از این حوادث اعلام برائت نکردند ... هم همین است ؟؟ یعنی رئیس جمهور اصلاحات هم از اصلاحات خارج هستند ؟؟!!
رضی
خودمونیم این عناوین اصلاح طلبی و چپی و راستی و.... برای یه عده نون دونی خوبی شده ها !!!!