جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۲۳

"دوره کاریزمای خاتمی و هاشمی تمام شده است"

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب: 372169
محسن رهامی گفت: با احترام به هاشمی و خاتمی، دوره آدم‌های کاریزماتیک تمام شده است.
"دوره کاریزمای خاتمی و هاشمی تمام شده است"
به گزارش جهان، این فعال اصلاح طلب در جلسه اصلاح‌طلبان در قم گفته است: با احترام به شخصیت‌های بزرگی چون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و جناب آقای خاتمی، بدانیم دوره آدم‌های کاریزماتیک و ژنرال تمام شده و دنیا، دنیای جزیره‌‌های کوچک و یا دنیای خردجمعی است.

رهامی با اذعان به تاثیر تفرقه در ناکامی انتخاباتی اصولگرایان گفت: سال گذشته تا سه روز مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری، آقای قالیباف با حدود ۳۷ الی ۳۸ درصد آرا نفر اول بود و بعد از او آقایان ولایتی و جلیلی و نفر چهارم نیز آقای دکتر روحانی با حدود ۱۰ درصد آرا و بعد هم آقای دکتر عارف بودند، قطعا اگر آن جلسه آخر اصلاح‌طلبان با محوریت خاتمی برگزار شد به نتیجه نمی‌رسید، ما بازنده انتخابات بودیم، اما این تصمیم‌گیری اصلاح‌طلبان ناشی از تدبیر بود.

وی در ادامه با بیان این که نباید افراد مختلف را از خود برانیم و دور کنیم، گفت: متاسفانه ما با برخی حرکات خود در مقاطعی مثل ۸۴ آدم‌هایی را که می‌توانستیم نگه داریم نگه نداشتیم، برای مثال خدمت آقای ناطق نوری رفتم و گفتم ما در مجلس اول فکر می‌کردیم که اگر شما را استیضاح کنیم تمام مشکلات کشور حل می‌شود در حالی که جوان بودیم و تند رفتیم.
منیع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا رو شکر که قالیباف رئیس جمهور نشد و نمیشه
خداجو
انسانهای عاقل، دلسوز،مردم دوست،مشفق ومهربان که پایگاه عظیم مردمی دارندهرگز تمام نمی شوند.در بین اصولگرایان اقای ولایتی انسانی موجه وقابل احترام ودر بین اصلاح طلبان اقای خاتمی همین وجهه را دارد.در انتخابات 92 اگر اصولگرایان روی اقای ولایتی ائتلاف کرده بودند احتمال دو مرحله ای شدن انتخابات بسیار زیاد بود.در حالی که همانگونه که اقای رهامی فرمودند با حمایت اقای خاتمی از روحانی معادلات انتخابات به هم خورد.انشالله خداوند دلسوزان به انقلاب واسلام چه اصولگرا وچه اصلاح طلب را حفظ فرماید.
خاتمی به زباله دان پیوست خودتو خسته نکنه امت خداجو !!!!!!!!
تفرقه یادتان نرود
کاوه
خاتمی با طناب رفسنجانی رفت توی یه چاه که صد تا مثل رفیسنجانی هم دیگه نمیتونن دربیارن که هیچی عین سیاه چاله رفسنجانی و تمام اونایی هم به رفسنجانی وصلن بلعید
در انتخابات 92 هم مردم با شرکت گسترده خود شت محکمی بر دهان کسانی زدند که تصور می کردند رد صلاحیت هاشمی تاثیری بر نتیجه انتخابات خواهد داشت
7 درصدی های چسبیده
البته اون انتخابات به شما 7 درصدی های افسادطلب هیچ ارتباطی نداره ...
armin
فک کنم این یک چیز طبیعیه مثل ۸۸ که قبل از مناظره همه چیز به نفع موسوی بود اما بعد از اون نظر مردم عوض شد و به احمدی نژاد رای دادند
این دو تا از اول هم اشتباهی بودن...
احمدی نژاد اشتباهی بود عزیزم
چه ربطی به احمدی نژاد دراه ؟
بیچاره چون جوابی نداری بلغور می کنی ...
اسرافیل استادی
بسم الله الرحمن الرحيم
الم تر كيف فعل ربّك باصحاب الفيل
آيا نديدي پروردگارت با اصحاب فيل چه كرد؟
وارسل عليهم طيرا ابابيل ترميهم بحجارة من سجيّل

وبر سر آنها پرندگاني را گروه گروه فرستاديم كه با سنگ هاي كوچكي آنها را هدف قرار مي دادند.
اين سنگريزه ها را بر سر لشگريان ابرهه فرو ريختند و به هر كدام از آنها كه مي خورد هلاكشان مي كرد و بعضي گفته اند سنگريزه ها به هر جاي بدن آنها كه مي افتاد سوراخ مي كرد و از طرف مقابل خارج مي شد خود ابرهه نيز مورد اصابت سنگي قرار گرفت و مجروح شد او را به صنعا پايتخت يمن بردند و در آنجا به هلاكت رسيد.
امروز هزینه تجهیزات نظامی حمله اسرائیل به غزه را عربستان سعودی قبول کرده است . دلارهای عربستان سعودی صرف کودک کشی در غزه توسط اسرائیل غارت گر می شود . من عاجزانه از خداوند تبارک و تعالی می خواهم این ملت فلسطین را از زندان 66 ساله آزاد فرماید . ای خدایی که جهت نابودی لشگر ابرهه ، پرنده های کوچک فرستادی که لشگر ابرهه را نابود و خرد کردند ، امروز بچه های خرد سال غزه با قلب شکسته نیاز مند کمک تو هستند ای صاحب انتقام !
ای خدا ! اگر تو اراده فرمایی تمام تجهیزات نظامی اسرائیل را ابزاری جهت نابودی این رژیم صهیونیستی
بکار می بری ! ای خدای بزرگ ! من از طرف کودکان به خون خفته غزه عاجزانه می خواهم این اسرائیل و آمریکای خون خوار را هر چه سریعتر نابود فرما !
و عجل فرجهم !
ص م د
با درود با کمال احترامی که به سایت جهان نیوز دارم باید بدانیم که حرف های این آقا کاملا متناقض است از یک طرف می گوید دوران کاریزماتیک خاتمی تمام شده و از طرف دیگر نقش آقای خاتمی را در آخرین جلسه اصلاح طلبان اعلام می کند که حرف آچنان نفوذ دارد که جناب عارف را مجبور به کناره گیری می کند.
United States
متنت با تیترت همخوان نیست جیگر
Iran, Islamic Republic of
جهان با این عکسا حالمون و عوض نکن. . .
شما یه پوستر از بابک زنجانی رو به دیوار خونه آویزون کن تا حالت خوب شه
United States
علت اصلی برنده شدن حسن روحانی درانتخابات اخیروشکسته شدن پشت تندروها، کاریزمای بالای هاشمی و خاتمی بوده است .
درود بر تو
این خاتمی تندرو اگر اینقدر محبوبیت داست چرا عارف رو کنار زد ؟
اتفاقا دوره هاشمی و خاتمی تازه شروع شده است/ بله جانم
خاتمی که زباله دان رفته !
این آقا دیگه قابل بازیافت نیست ...زور زیادی نزنید ...
عمار دلدار نیاسری
Iran, Islamic Republic of
فتنه گری هیچ گاه راهی بجا نمی برد.موضعگیری این افراد در جریانات وقایع این مرزو بوم خیلی وقت است که ماهیتش برمردم ما مشخص شده. ما خیلی وقتهاست به این سخن اقای رهامی رسیده ایم.همان موقع که جریان به اصطلاح اصلاح طلب بحث عبور از سید ختدان را مطرح نمود .وهمان مو قع که تورم 49 درصدیک اختلاف وحشتناک طبقاتی ایجاد کرد واعلام کردند کسانی که نمی توانند بار سنگین معیشتی را بردوش شان تحمل کنند باید ااز تهران بیرون بروند بله رانت تفکر محض تکنوکراتی از دسته گلهای دولت کارگزارانی بود که نثار مردم انقلابی ماشد.
نرگس
United States
هاشمی هیچگاه کاریزما نداشته و ندارد. اما خاتمی همیشه دوست داشتنی و شریف است و حرص خوردن شما هم هیچ فایده ای ندارد:)