جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

مردم بم به دیدار رهبر انقلاب می روند

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 442062
فرماندار بم گفت: ۲۵۰ نفر از مردم این شهرستان، ۱۸ شهریور ماه جاری با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، رضا اشک ظهر امروز در ستاد دیدار مردم این شهرستان با مقام معظم رهبری اظهار داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته در چند سال اخیر سرانجام افتخار دیدار با مقام معظم رهبری نصیب مردم شهرستان شده و ما باید مقدمات خوبی برای اعزام‌کنندگان فراهم کنیم.

فرماندار بم با بیان اینکه اعزام این کاروان در قالب راهیان نور توسط سپاه ناحیه مقاومت این شهرستان و با همکاری ادارات صورت می‌گیرد، بیان کرد: به‌دلیل محدودیت در سهمیه سعی کردیم از تمام اقشار مردم از جمله خانواده معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان و تمام ادارات، روحانیون، مداحان و ... در این دیدار استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم نیز ضمن آرزوی توفیق خدمت به مردم اظهار داشت: وظیفه‌ای که دولت بر عهده ما گذاشته را باید به نحو مطلوب انجام دهیم.

وی افزود: از دفتر مقام معظم رهبری سهمیه ۲۵۰ نفر از مردم بم در دیدار با ایشان به شهرستان بم اختصاص داده شده است و ایشان توجه ویژه‌ای نسبت به شهرستان بم دارند و در تاریخ ۱۸ شهریور این افتخار نصیب مردم بم شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *