جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

در مصر بهترين خرما را ”احمدي‌نژاد“ نامگذاري كردند

چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب: 111951
ایلنا: معاون اول رئيس جمهور گفت: اگر حتي يك نفر بسيجي براي هشدار و انذار در يك سازمان حضور داشته باشد، براي آنجا كفايت مي‌كند.
به گزارش خبرنگار ايلنا، محمدرضا رحيمي در همايش بسيجيان سازندگي سراسر كشور با تجليل از جايگاه اين بسيجيان، اظهار داشت: ما دولتيان هم از بسيجيان عرصه سازندگي هستيم و براي من هيچ چيز مقدور نشد، جز اينكه يك ساعت به كارم بيفزايم تا شعار همت مضاعف كه از سوي ولي‌فقيه زمان صادر شد را اجرا كنم، ولي همه اينها به بسيجيان نمي‌رسد.
وي با بيان اينكه من از امروز كارت بسيجي خود را از سردار نقدي مي‌گيرم، افزود: بهترين مردم در روستاها هستند زيرا از گناهاني مانند تهمت و دروغ و دنيا‌طلبي خالي هستند، لذا خدا را شكر مي‌كنيم كه رئيس‌جمهوري داريم كه مردم اين روستاها طرفدار او هستند.
معاون اول رئيس‌جمهور در ادامه به ذكر خاطره‌اي از يك سفر آفريقايي خود پرداخت و گفت: در سفري به موريتاني كه اكثريت مردم آن مسلمان هستند و نگاهشان به سمت انقلاب، امام و رهبري است، براي رساندن پيام رئيس‌جمهور رفتيم، مشاهده كرديم كه نام نفيس‌ترين پارچه آن كشور “خميني” است و اين در حالي است كه ما در كشورمان علي‌رغم داشتن نام “روح‌الله” نام خميني را در ميان مردم‌مان كم داريم اما در موريتاني اين نام روي فرزندانشان كه اكنون بزرگ شده‌اند گذاشته شده است.
رحيمي ادامه داد: همچنين در مصر بهترين خرما را ”احمدي‌نژاد“ نامگذاري كرده اند و نيز در مغرب فردي را ديديم كه مي‌گفت احمدي‌نژاد فردي است كه در جثه ضعيف است و در اراده قوي است.
وي افزود: همچنين يك بار در سفر به فرانسه از جلسه‌اي مربوط به ديوان محاسبات برمي‌گشتيم كه يك نفر فرانسوي آ‎فريقايي‌تبار كه خيال مي‌كرد ما از طرف يكي ديگر از كشورهاي همسايه آمده‌ايم شروع به فحاشي كرد، اما وقتي كه متوجه شد از ايران آمده‌ايم نظر او را راجع به احمدي‌نژاد پرسيدم كه گفت او مرد بزرگي است.
معاون اول رئيس‌جمهور در پايان سخنانش تاكيد كرد: بسيج در همه شئونات بايد حاضر باشد تا الگوي مناسب را بيابيم و اگر حتي يك نفر بسيجي براي هشدارد انذار در يك سازمان حضور داشته باشد، براي آنجا كفايت مي‌كند، بنابراين همه جا بايد منور به نور بسيجي باشد.
پيش از سخنان رحيمي،سردار خراساني فرمانده سازمان بسيج سازندگي طي سخناني گزارشي از عملكرد اين سازمان را ارائه كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *