جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

خواب‎نامه (1)

شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب: 210357
از: ناسخ‎الاباطیل (معتبرترین نسخه تعبیر خواب، به خامه شیخ اکبر)

درآمد: متفرقات خواب
 پیش از خواب غذای چرب نباید خورد. اگر خورد و خواب دید، هرچه بود باید اعتنا نکند و خودش را بزند به آن‎یکی راه.
 مرد نباید در اتاق تنها بخوابد. اگر بخوابد و اجنه او را مسخر کنند، باید جورابش را در بیاورد و در نرده حیاط آویزان کند تا اوضاع برگردد.

 اگر صبح از خواب پا شد و لنگه جورابش را پیدا نکرد، کارش خوب می‎شود. اگر لنگه جوراب راست گم شده بود ثروت پیدا می‎کند و اگر لنگه چپ بود باید صدقه بدهد، ولی قطعا طی روز‎های آتی دستگیر خواهد شد.

‎ هرکس رو به درب باز مایکروویو بخوابد، چه در حال روزنامه خواندن بوده باشد چه نباشد، پول کثیف پیدا می‎کند. بشورد و استفاده کند و خمسش را بدهد که تمیز باشد.

 اگر کسی رو به مبال بخوابد، خواب بدبو می‎بیند. باید غلت بزند و رو به تلویزیون بخوابد. اگر رو به تلویزیون خوابید و کارشناس تحلیل‎گر مسائل سیاسی دید، هرطور شده بیدار شود و برای دفع بلا، از هزار تومان تا صدهزار تومان (بسته به جناح سیاسی تحلیل‎گر مذکور) صدقه بدهد.

 مرد نباید در اتاق کنیتکس یا کاغذ دیواری تنها بخوابد. اگر تنها بخوابد سه جن بر او ظاهر شده وادارش می‎کنند در برنامه تلویزیونی اعتراف مستقیم کند. زن اگر تنها بخوابد ایراد ندارد.
 هرکس در روز سگ‎دو بزند، در شب خواب آشفته می‎بیند. در روز سگ‎دو نزند تا بلکه شب راحت بخوابد. اگر خرج بالا بود و مجبور به سگ‎دو شد، حرف زیادی نزند و برود خواب آشفته‎اش را تماشا کند و استفاده ببرد.

آدم مرده:
هرگاه در خواب آدمی که مرده‎ ببینند، باید شست پای او را بگیرند تا از آن دنیا حکایت بکند. مراقبت کنند که حتما شست پا باشد. جا ی دیگر را بگیرند، معلوم نمی‎کند چه اتفاق می‎افتد.
عابربانک:

هرکس در خواب ببیند کارت عابربانک پیدا کرده، صاحب مال می‎شود، منتها مال دست دیگری است و باید انتخاب زبان کند و شماره رمز بدهد تا اگر دلش خواست و موجودی داشت، بدهد.

منبع: پنجره
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *