جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تشریح مذاکرات برای مجلس توسط ظریف

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 393058
.عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس با وزیر امور خارجه، گفت: ظریف در این جلسه اعلام کرد اگر طرف غربی به تعهدات خود عمل نکند ایران نیز غنی سازی ۲۰ درصد را آغاز خواهد کرد..
به گزارش جهان؛ یک نماینده مجلس که می خواست نامش فاش نشود در گفتگو با مهر، در خصوص جلسه غیرعلنی نمایندگان با وزیر امور خارجه گفت: در این جلسه در خصوص مذاکرات وین و توافقات صورت گرفته، وزیر امور خارجه گزارشی به مجلس ارائه داد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در این گزارش ظریف صراحتا اعلام کرد اگر طرف مقابل به تعهدات خود در قبال ایران عمل نکند، ایران هم به عقب بازگشته و غنی سازی ۲۰ درصد را آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: وزیر امور خارجه اعلام کرد ایران نیز گام به گام همراه با اجرای تعهدات غرب، تعهداتش را اجرا خواهد کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به پیام مجلس به ظریف، گفت: باهنر که ریاست جلسه را بر عهده داشت نیز اعلام کرد که مجلس فقط توافق خوب را می پذیرد و به هیچ عنوان زیر توافق بد را امضا نخواهد کرد.

وی افزود: توافق خوب نیز عبارت است از لغو همه تحریم ها.

این عضو کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: علاوه بر این غرب باید در قبال گام های مثبتی که ایران برای اعتماد سازی بر می دارد، گام های مثبتی را برای رفع تحریم ها و اجرای تعهدات خود بردارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *