سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۲
۴

محبوب‌ترین نوشیدنی چندش آور در پرو

چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 464455
كارمن گونزالس یكی از انبوه مغازه‌داران پرویی است كه این روزها نوشیدنی محبوب مردمان این كشور را تهیه و عرضه می‌كند.
به گزارش جهان به نقل از پارسینه، كارمن گونزالس یكی از انبوه مغازه‌داران پرویی است كه این روزها نوشیدنی محبوب مردمان این كشور را تهیه و عرضه می‌كند.

او روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ قورباغه را در آكواریومی بزرگ در رستورانش نگه می‌دارد، با ورود هر مشتری او یك قورباغه از آكواریوم بیرون آورده به كاشی‌ها می‌كوبد تا بمیرند و سپس با شكاف دادن شكم قورباغه پوست آن را می‌كند

او سپس در مخلوط‌كن خود سه قاشق عسل، عصاره گیاهان محلی و چندین قاشق پودر "ریشه آندی" به همراه شیر تازه ریخته و قورباغه پوست‌كنده شده را هم به آن می‌افزاید.

مخلوط حاصل كه پس از در هم آمیختن تمامی این مواد عجیب حاصل می‌شود همان "آب قورباغه" محبوب پرویی‌هاست كه هر لیوان آن یك دلا‌ر قیمت دارد.
گونزالس می‌گوید روزانه حداقل ۵۰ مشتری به مغازه وی می‌آیند و در ساعات اولیه صبح و یا عصر برای رفع خستگی و یافتن انرژی دوباره "آب قورباغه" سفارش می‌دهند.

مردم پرو معتقدند این معجون قدیمی نه‌تنها انرژی‌زاست بلكه قدرت ذهنی آنان را به نحو قابل توجهی افزایش می‌دهد. در این میان خواص درمانی گوشت قورباغه و داروهای محلی را هم نباید نادیده گرفت.

گونزالس می‌گوید: متاسفانه هنوز توریست‌ها عادت به نوشیدن این معجون نكرده‌اند. آنها ترجیح می‌دهند تا چند لحظه‌ای به تماشای درست شدن معجون بنشینند و بعد با چهره‌ای درهم كشیده رستوران را ترك كنند.
اگر آنها می‌دانستند كه این معجون چه معجزه‌ای می‌كند قطعا وضع مالی ما هم بهتر می‌شد. پرویی‌ها قرن‌هاست كه اثرات معجزه‌زای این معجون را می‌دانند، حالا‌ شاید این برای نخستین بار است كه ما در ملا‌ءعام و به خارجی‌ها راز ماندگاری و سلا‌مت خودمان را نشان می‌دهیم اما آنها در عوض تشكر از ما روی برمی‌گردانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این قساوت است. قساوت
وحشی ترین حیوان رو زمین انسانه! اخه برای یه نوشیدنی که فایده ی غذایی نداره چرا با اون بدبختا اینجوری رفتار میکنید!! اگه غذا نبود میگفتیم یه چیزی
من رفتم عکساشو دیدم الان هیچی از گلوم پایین نمیره وووییی
22
France
اه چقد بد بد بد بد