چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۱

ابلاغ مصوبه شورای امنیت درباره پدیده

سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 444655
عضو هیأت رئیسه مجلس از ابلاغ مصوبه شورای امنیت کشور و تائید این مصوبه در دستگاه قضایی برای فروش بناهای بدون مجوز پدیده شاندیز خبر داد.
به گزارش جهان، محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و چناران و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، از نشست ۴.۵ ساعته شش نفر از نمایندگان مجلس با استاندار خراسان رضوی درباره پدیده شاندیز و مؤسسه مالی و اعتباری میزان خبر داد.

دهقان افزود: این نشست با درخواست اینجانب و برخی دیگر از نمایندگان برگزار شد و استاندار و معاون سیاسی امنیتی وی توضیح مفصلی از اقدامات انجام شده درباره شرکت پدیده و میزان به نمایندگان ارائه کردند.

دهقان تصریح کرد: با پیگیری‌های استانداری و نمایندگان مجلس اکنون مصوبه شورای امنیت کشور ابلاغ شده است و با توجه به تائید این مصوبه در دستگاه قضایی، مجوزات لازم به بناهای بدون مجوز پدیده ارائه و امکان فروش بخشی از بناها توسط مدیران این شرکت فراهم خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به این که به بناهای بدون پروانه و مجوز، تغییر کاربری مجوز داده می‌شود، امکان قیمت‌گذاری اموال پدیده فراهم شده و سرمایه‌گذاران نیز می‌توانند با اطمینان در این شر کت سرمایه‌گذاری کنند.

دهقان تأکید کرد: مصوبه ابلاغ شده به تأیید مدیران پدیده رسیده و همراه با صورتجلسه امضا و به آنها ابلاغ شده است.

نماینده طرقبه و چناران در مجلس بر همین اساس متذکر شد: برداشت من از برگزاری و حضور در تقریباً ۲۰ جلسه طولانی در مورد پدیده این است که مسئولان تلاش خود را برای جلوگیری از فروپاشی شرکت پدیده و هدایت آن به سمت مجوزهای قانونی و ادامه پروژه به صورت منضبط و همراه با پایبندی به قانون را به عمل آوردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته چون این مسئله مقداری پیچیدگی داشت مسئولین کشوری و استانی اختلافاتی در مورد چگونگی مواجهه با موضوع داشتند که در نهایت این مصوبه حاصل وقت‌گذاری زیاد مسئولان و تصمیم منسجم مسئولین ذی‌ربط در سه قوه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
ضمن نشکرازمدیرسایت وسلام به تمام سهامداران جزء پدیده سرخط اکثرخبرگزاریهاخبرمختومه شدن پرونده پدیده ومیزان رااز قول مجمع نمایندگان محترم استان خراسان رضوی بچاپ رساندند درحالی که این دوپرونده بیش از یک میلیون نفرطلبکاربلاتکلیف درپی دارد این اتفاق درتاریخ ایران ثبت خواهد شد وازحقوقدانهای صاحبنظرخواهش داریم نسبت به آن اعلام نظر فرمایند نمایندگان محترم شماچه تضمینی رابرای احقاق حقوق مردم که اکثرا زندگی خود رادرگروشرکتهای یادشده قرار دارد اخذ کردید.؟