جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

اعدام 2 مزدور رژيم صهيونيستي

پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 107055
دولت منتخب فلسطين به رهبري حماس حكم اعدام دو مزدور رژيم صهيونيستي را كه سال گذشته به جاسوسي براي اين رژيم متهم شده بودند، اجرا كرد.

به گزارش فارس ، جنبش حماس شب گذشته حكم اعدام با تيراندازي اين دو مزدور فلسطيني را اجرا كرد.
در همين رابطه "سمير زقوت " مدير تحقيقات ميداني در مركز حقوق بشر "الميزان " نيز با تأييد اين خبر گفت كه جسد اين دو فلسطيني به بيمارستان "الشفاء " غزه منتقل شده است.
وي گفت كه اين دو فلسطيني به اتهام جاسوسي براي رژيم صهيونيستي در زندان بودند و سال گذشته به اعدام محكوم شدند.
"فتحي حماد " وزير كشور دولت منتخب فلسطين ماه گذشته اعلام كرد كه بزودي حكم اعدام چند مزدور اسرائيلي اجرا خواهد شد.
اين در حالي است كه چند روز پيش وزارت كشور دولت منتخب فلسطين درباره نفوذ سازمانهاي جاسوسي اسرائيل به شبكه‌هاي اجتماعي "فيس بوك " و "توييتر " و به دام انداختن شهروندان فلسطيني و جذب مزدور در غزه هشدار داد.
"ايهاب الغصين " سخنگوي رسمي وزارت كشور طي يك پيام مكتوب كه نسخه‌اي از آن در اختيار خبرنگار فارس در غزه قرار گرفته است، اعلام كرد: سازمانهاي جاسوسي رژيم صهيونيستي از اين شبكه‌ها براي دستيابي به اطلاعات درباره شهروندان فلسطيني و سپس پيشنهاد ارائه هزينه‌هاي گزاف براي جذب آنها براي اقدامات جاسوسي سوء استفاده مي‌كنند.
وي در ادامه از اينكه بسياري از ساكنان غزه تمام اطلاعات شخصي خود را در اختيار اين پايگاههاي اجتماعي قرار داد‌ه‌اند و بدين ترتيب صهيونيست‌ها حتي از اين موضوع كه آنها با چه كساني دوست هستند آگاهي يافته‌اند ابراز نگراني و تاسف كرد زيرا از اين راه اطلاعاتي رايگان را در اختيار صهيونيستها قرار مي‌دهند.
وي افزود:سرويس‌هاي امنيتي غزه با دنبال كردن عملكرد دستگاههاي جاسوسي اسرائيل و بازجويي جاسوسان دستگير شده از اين جريان آگاه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *