جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
شریف عنوان کرد:

مردم یمن انقلاب ایران را الگوی خویش می‌دانند

دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 418456
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: ملت یمن به همان میزانی که نسبت به آل سعود نفرت دارند، به رهبر معظم انقلاب علاقه مند هستند و انقلاب اسلامی ایران را الگوی خویش می دانند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار رمضان شریف ظهر دوشنبه در همایش آموزشی دولت و ملت، همدلی و همزبانی در اجرای اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش‌های دارالشفاء قم برگزار شد، اظهار کرد: ایران اسلامی بدلیل گفتمان انقلاب اسلامی مورد توجه جهانیان است.

وی با بیان اینکه همه داشته های ما به دلیل وجود گفتمان انقلاب اسلامی است که توسط امام خمینی(ره) پایه گذاری شده، ادامه داد: در دنیای امروز آمریکا قدرت و زبان قدرت را به خوبی بلد است؛ بخش عمده ای از رسانه های دنیا دست آمریکا و رژیم صهیونیستی است که به خوبی زبان زور را می دانند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران افزود: آمریکا براین موضوع واقف است که تحریم ها نتوانسته ملت ما را از پای در آورد و در نهایت مجبور شدند تا پای میز مذاکره بیایند.

سردار شریف با تأکید براینکه مدیریت جهادی یعنی مقابله با موانع موجود و از زمان جنگ تا امروز اینگونه بوده، تصریح کرد: ملت ما مانع نمی شناسد و با اخلاص، نیت پاک، علم، درایت و سخت کوشی موانع موجود پیش پای انقلاب را برمی دارد.

وی عنوان کرد: اگر منطق امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مورد توجه است به دلیل محتوای این پیام است که به قرآن و وحی الهی متصل است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران با اشاره به مدیریت جهادی انقلاب اسلامی، ابراز کرد: تفکر انقلاب اسلامی، تفکر قرآن و فرهنگ پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) در جهان وجود دارد.

سردار شریف اضافه کرد: ملت یمن به همان میزانی که نسبت به آل سعود نفرت دارند، علاقه مند رهبر معظم انقلاب هستند و انقلاب ما را الگوی خویش می دانند.

سرنوشت آل سعود همانند سرنوشت حزب بعث است

وی با بیان اینکه حکومت آل سعود ظلم زیادی به مردم یمن می کند، ادامه داد: علت حمله دولت آل سعود به ملت یمن به دلیل تاسی به قرآن کریم و احکام الهی و تلاش برای انتخاب سرنوشت خودشان است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه سرنوشت آل سعود همانند سرنوشت حزب بعث است، تصریح کرد: مردم یمن انسان های صبور و قانعی هستند این بارهم دولت ظالم آل سعود را شکست می دهند.

سردار شریف ابراز کرد: جهاد ایرانی نرم افزار قدرتمندی است که در دستان ملت های مظلوم یمن، فلسطین، سوریه و عراق است و به وسیله آن به پیروزی می رسند.

وی اضافه کرد: امروز ائتلاف رسانه ای از سوی رژیم صهیونیستی، کشورهای عربی و اروپایی صورت گرفته است، تا مظلومیت ملت یمن به گوش جهانیان نرسد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: حوزه علمیه قم محتوایی را ایجاد کرده است که امروز آثار آن را در سراسر جهان می بینیم و آن بیداری ملت های مسلمان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *